
Депутати Любомльської міської ради на другому пленарному засіданні сесії нарешті підтримали рішення про коригування міського бюджету, а саме дійшли згоди щодо зарплати для двох штатних працівників міської ради – юриста та реєстратора.
На засіданні 8-ї чергової сесії міської ради Любомля, яке відбулось у четвер, 2-го червня, була найвища явка депутатів чи не за всю каденцію – 26 із 27. На початку сесії депутати не могли дійти згоди, які питання вносити у порядок денний, а точніше, у якому порядку розглядати питання, запропоновані міським головою Романом Ющуком.
Читайте також: Міський голова Любомля ініціював усунення голови земельної комісії
Проте через деякий час депутати вирішили розглянути коригування міського бюджету. Зазначимо, що на першому засіданні сесії 20-го травня підіймали це питання, але депутати не підтримали проект рішення.
“Якщо зараз не підтримаємо коригування міського бюджету, то робота по місту не виконуватиметься”, – пояснив Роман Ющук.
Найбільше депутатів не влаштовувало виділення коштів з міського бюджету для оплати праці двох молодих працівників ради – юриста та реєстратора. Як виявилось, ці працівники вийшли на роботу недавно, а у бюджеті міста вже передбачили для них преміальні. Це й обурило депутатів: чому працівник, який не працює й року, вже заслуговує на премію?
Під час обговорення цього питання, як і завжди, у залі було шумно. На запитання міського голови, що змінити у розрахунках, то депутати в один голос відповіли: “Премії!”
Леся Шульган, провідний спеціаліст міської ради, повідомила, що обидва працівники прийняті на роботу з умовою випробувального терміну: юрист – на 3 місяці, реєстратор – на один місяць. Також наголосила, що наразі премій не отримує ніхто з них. Загальні суми, які планували виділити з міського бюджету, – це з премією 109 800, без премії на 3-и місяці – 102 900.
Депутатка Надія Вавриш висловила думку, що премія для молодого працівника повинна бути лише після піврічного терміну роботи.
“Без премії юрист отримуватиме “чистими” 2300 гривень, а реєстратор – 2100. А з премією 3100 та 2800 гривень відповідно”, – зазначила Леся Шульган.
Депутатка Вікторія Лізарова, уточнивши загальну суму, поділила на термін 8-ми місяців і була здивована, що розрахунки не збігаються: за її підрахунками кожен спеціаліст отримуватиме близько 5-и тисяч гривень заробітної платні.
Роман Ющук відповів, що ця сума з урахуваннями та преміями. Бюджетна комісія подала рекомендації щодо преміювання працівників до кінця року, проте депутати голосуванням не підтримали таке рішення – 12 депутатів “за”, 12 – утримались.
Депутат Сергій Шишута висловив думку, що й справді, зарплата до 3-х тисяч гривень для молодого спеціаліста – це мало.
“Чому не збігаються суми? “Чиста” зарплата – це одна сума, проте у загальній сумі, помноживши та додавши, виходить зовсім інша сума. Чому?”, – запитав Шишута.
Роман Ющук теж відповів запитанням, чи розуміють депутати, що таке “чиста” зарплата?
“Працівники міської ради будуть без заробітної плати. Депутати, ви створюєте прецедент”, – зауважив Ющук.
Після цього міський голова запропонував другий варіант – суму заробітної плати без премії на три місяці. Водночас наголосив, що саме депутати затверджують штатний розпис.
Читайте також: “Я не буду брати участі у дерибані землі”, – міський голова Любомля про рішення депутатів
“У нас додалось дві штатні одиниці, яким треба давати зарплату, у тому числі й премію. Хто краще оцінить роботу працівників: депутати чи керівник? А за словами депутата Василя Кравчука, керівник вирішує, чи давати премію. Для міського голови, його заступника та секретаря ради сесія в праві вирішити, давати чи не давати премії, а стосовно працівників вирішує керівник. А я не можу затвердити зараз навіть заробітної плати”, – висловив свою позицію Роман Ющук.
Депутат Ярослав Сушик зазначив, що у структурах міста працюють робітники, які мають стажу понад 20-ть років і отримують зарплату до 3-х тисяч гривень. Тоді чому у Любомльській міській раді молодий працівник без досвіду роботи вже отримує 4-и тисячі гривень і більше?
Міський голова ще раз запевнив, що сума до 5-и тисяч гривень – це з нарахуваннями.
Знову слово взяла депутатка Вікторія Лізарова, яка висловила думку, що й так на початку року виділили з бюджету 1 млн 600 тисяч на утримання міської ради, а тут ще 100 тисяч потрібно виділити на зарплати лише двом (наголосила – авт.) працівникам.
“А давайте виділимо 2 мільйони? Так ми ж можемо”, – пожартувала Лізарова.
Міський голова теж відповів риторичним запитанням-жартом: “Це заздрість, чи що?”.
Все ж таки, більша частина депутатів дійшла згоди. Проте підтримало рішення про виділення заробітної плати для юриста та реєстратора міської ради 17-ть обранців громади, решта – утримались.
Нагадаємо, що на цьому ж засіданні сесії любомльчани вимагали у місцевої влади кошти на ремонт дороги.
так я не розумію, як виходить так , що на 6 місяців виділяють на два працівника 109800 гривень, а на руки будуть отримувати “Без премії юрист отримуватиме “чистими” 2300 гривень, а реєстратор – 2100. А з премією 3100 та 2800 гривень відповідно”, – зазначила Леся Шульган.
Зараз простий розрахунок і пригадаєм арифметику:
Нарахування на заробітну плату (пенсійний фонд ) 22 відсотки
109800*0,22/1,22= 19800 сума за весь період податку на заробітну плату.
109800-19800= 90000 гривень- сума нарахованої заробітної плати.
утримання податків із заробітної плати 18 відсотків ПДФО (прибутковий) + 1,5 військовий збір , разом 19,5 відсотків
90000*0,195=17550 гривень Утримання із заробітної плати.
90000-17550= 72450 гривень / 2 пррацівника = 36225 гривень буде виплачено одному працівнику, якщо заробітна плата на рівні.
36225 / 6 місяців (липень-грудень), якщо я правильно зрозумів скільки місяців будуть платити(я думаю, що працівника не прийняли на роботу без відповідного фінансування) заробітну плату.= 6037,5 гривень
В мене виходить що два працівника в місць будуть отримувати разом більше ніж 12 тисяч гривень в місяць.
А ось мый розрахунок:
109800/100*22=24156 гривень – сума за весь період податку на заробітну плату.
109800-24156=85644 гривень – сума нарахованої заробітної плати.
85644/100*19,5=16701 гривень – утримання із заробітної плати.
85644-16701=68943 гривень / 2 працівника = 34472 гривень буде виплачено одному працівнику, якщо заробітна плата на рівні.
34472 / 8 місяців (травень-грудень)=4309 гривень в місяць(але сюди входить виплата на оздоровлення і виплата на покращення соціально-побутових питань чи потреб(якось так), а це десь біля 10000 гривень,тоді маємо 34472-10000=24472/8 місяців=3059 гривень – це зарплата одного працівника.)
Ось такі в мене вийшли розрахунки.
P.S.Хто ще покаже свої математичні здібності? А , можливо, нам бухгалтера міськради розшифрують, та й усе?
Так все правильно матеріальна допомога та відпускні виплачуються у розмірі середньомісячної заробітної плати 10000/2 (відпускні + матеріальна) = 5000 гривень.
Чому ділять на 8 місяців я не знаю.
Я не за те щоб працівник не отримував зарплату, а про те що нас вводять в оману.
Я згідний з тим що міськрада має офіційному на своєму сайті публікувати звіти по витратах.
А розбіжності у тебе iLuboml що ЄСВ нараховується в розмірі 22 відсотка на фонд оплати праці. (А як правильно нараховувати відсотки вчили мене на арифметиці)
А 8 місяців тому, що вони працюють з травня місяця, чи в травні-червні вони зарплату не отримуватимуть?