Жителі Любомльщини можуть здійснювати попередній онлайн-запис на прийом до відділу ДРАЦС

18.03.2017 / Новини, Статті

Задяки попередньому електронному запису на прийом до відділів державної реєстрації актів цивільного стану, можна отримати необхідні послуги та документи у зручний для вас час, не марнуючи час у черзі під порогом відділу.

Така послуга дозволяє громадянам, не виходячи з дому, уникаючи черг, вибрати зручні дату та час для візиту до відділу ДРАЦС згідно з графіком роботи з питань державної реєстрації народження дитини, подачі заяви на державну реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу, отримання повторно свідоцтва про державну реєстрацію акта цивільного стану чи витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, тощо.

Попередній онлайн-запис громадян на прийом є черговим кроком на шляху до комфортного та якісного обслуговування громадян та сприяє усуненню особистого контакту споживача із працівниками.

Онлайн-записом на прийом у ДРАЦСи поки що скористалось небагато людей. Але онлайн-запис – це дуже зручно, адже не потрібно ходити і оббивати пороги ДРАЦСу. Обираєте дату та час, коли вам зручно, підійшли отримали документ і пішли.

Поетапна процедура онлайн-запису на прийом.


Електронний запис здійснюється на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Волинській області 

Для запису на прийом до Любомльського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Волинській області чи будь-якого іншого відділу області на головній сторінці зазначеного сайту у меню зліва необхідно обрати розділ «Попередній запис до відділів державної реєстрації актів цивільного стану» та здійснити 6 покрокових дій.

На сторінці попереднього електронного запису на прийом особі, яка бажає скористатися відповідною послугою, необхідно за відповідними посиланнями згідно запропонованих переліків обрати:

  • відділ державної реєстрації актів цивільного стану, до якого Ви маєте намір звернутися;
  • питання, з якого Ви бажаєте звернутися;
  • зручну для Вас дату та час прийому (обрати дату на календарі, після чого нижче з’являться для вибору години прийому).

У відповідних віконцях заповнити такі дані:

  • прізвище, ініціали або за бажанням – прізвище, власне ім’я, по батькові заявника;
  • E-mail ;
  • телефон;
  • ввести символи, зображені на малюнку.

Обрати та натиснути віконце «Продовжити».

У разі правильного заповнення форми запису на прийом, на екрані з’явиться повідомлення про здійснений запис на прийом. Пізніше на вказану електронну адресу чи на телефон заявнику надійде повідомлення про успішний запис на прийом до вказаного ним відділу.


Для здійснення прийому необхідно звернутися до обраного відділу державної реєстрації актів цивільного стану з усіма необхідними документами.

Лілія Станіславчук, начальник Любомльського районного відділу державної
реєстрації актів цивільного стану ГТУЮ у Волинській області

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*