Затвердили логотип та брендбук Вишнівської ОТГ (ФОТО)

24.05.2019 / Новини

21 травня  відбулася сорок сьома чергова сесія Вишнівської сільської ради, під час якої затвердили логотип та брендбук громади.

Головний спеціаліст гуманітарного відділу Антон Марцинішин розповів присутнім, що таке логотип та брендбук, навіщо вони громаді і як їх правильно використовувати для промоції ОТГ, – повідомляється на сайті ОТГ.

Розробкою логотипу та брендбуку, відповідно до наших побажань, займалася команда дизайнерів ФОП Бугайчука Антона Павловича. Дякуємо Антону Бугайчуку за проведену роботу та творчий підхід.

Логотип Вишнівської ОТГ складається з графічного знака, текстової частини та виконаний у двох версіях – вертикальній (основна) та горизонтальній. А також у трьох колірних варіаціях – з використанням основних брендових кольорів, чорній та білій. Графічний знак поєднує в собі та відображає основні особливості громади – асоціативну складову адміністративного центру громади (с.Вишнів – вишневий цвіт, вишня) та об’єднання семи сільських рад.

Логотип легко модифікується відносно потрібних кольорів та потреб використання. Основні версії гарно виглядають на будь-якому фоні. У логотипі використаний брендовий шрифт Myriad Pro у двох нарисах. В ході роботи над створенням візуальної складової бренду громади розроблені макети: візитки, папки для документів, значок депутата ОТГ.

Щодо брендбуку (інструкція з використання логотипу), у ньому описані брендові листівки, блокноти, візитки, ручки, значки, футболки тощо.

Дякуємо раднику з питань комунікацій Волинського центру розвитку місцевого самоврядування Олені Кузьмич за проведений семінар на тему “Брендинг як засіб стратегічних комунікацій”, під час якого представники Вишнівської ОТГ й дізналися про важливість айдентики для громади, та правила її використання.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*