Волинські ОТГ можуть втратити право розпоряджатися маршрутними перевезеннями

19.03.2018 / Новини

Керівництво Мінінфраструктури може запровадити зміни, які монополізують ринок автобусних перевезень, а тягар перевезення пасажирів на неприбуткових маршрутах буде перекладений на місцеві бюджети, – вважають представники Спілки пасажирських перевізників України.

Про це йшлося під час засідання постійної комісії облради з питань промисловості, транспорту, зв’язку, паливно-енергетичного комплексу, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства 19 березня, – повідомляє ІА Волинські новини.

Голова комісії Юрій Цейко зачитав звернення Спілки пасажирських перевізників України до голови облради.

У зверненні йдеться про те, що відповідно до чинного законодавства органи місцевого самоврядування регулюють автобусні пасажирські перевезення шляхом затвердження маршрутів і графіків руху місцевого пасажирського транспорту незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту, розташування автостанцій, умов конкурсу на визначення перевізника.

Ці повноваження вони делегують місцевим адміністраціям.

Органи місцевої влади формують маршрути таким чином, щоб максимально ефективно збалансувати інтереси мешканців громади.

Автори звернення зазначають, що нині є реальна загроза позбавлення територіальних громад права розпоряджатися своїм ресурсом – маршрутною мережею.

«Керівництво Міністерства інфраструктури під виглядом європейських реформ намагається запровадити незаконну схему діяльності автобусних пасажирських перевезень, яка призведе до монополізації ринку, а тягар перевезення пасажирів на неприбуткових маршрутах буде перекладений на місцеві бюджети, що в умовах децентралізації стане потужним ударом для територіальних громад», – йдеться у зверненні.

З їхніх слів, суть кримінальної схеми полягає в «заявочному принципі» на міжобласних маршрутах – хто куди хоче, туди і їде, де хоче, там і облаштовує автостанцію. Тобто, з будь-якого куточка країни може виїхати необмежена кількість перевізників, дублюючи внутрішньорайонні та міжобласні маршрути, за якими є договірні взаємини.

Це розпорошить економіку маршруту і негативно відобразиться на тарифоутворенні. Міністерство юстиції, як зазначають автори звернення, вже надало висновок про те, що вказані зміни не відповідають закону «Про автомобільний транспорт». Втім, остаточне прийняття загаданої схеми все ж заплановане у Кабміні.

Своєю чергою, директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка зауважив, що варто дочекатися публікації постанов на веб-сайті Кабміну, а відтак вивчити їх перед тим, як робити подібні заяви.

Члени комісії вирішили взяти до відома звернення.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*