Українці стали більше витрачати на дозвілля, ніж на покупки

11.07.2016 / Новини

Ментальність споживача в Україні дуже змінилася, люди стали купувати менше речей, зосередившись на дозвіллі.

Про це в інтерв’ю Gazeta.ua розповів голова правління Асоціації рітейлерів України Олександр Фіалка.

За його словами, з цією тенденцією пов’язаний розквіт ресторанного бізнесу. Поширюється традиція є поза домом, пити якісну каву. Люди роблять менше імпульсивних покупок. Виважено оцінюють, чи дійсно потрібен той чи інший товар. Чи не шкодують грошей на розваги.

У зв’язку з цим Фіалка прокоментував можливу появу в Україні міжнародної мережі кав’ярень Starbucks. За його словами, навряд чи ціни в них будуть європейськими, оскільки собівартість в Україні нижче.

«У нас менші витрати на зарплату, комунальні послуги, ніж в Європі. Думаю, кав’ярні Starbucks користувалася б шаленим попитом », – говорить експерт.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*