В онлайн-системі продажу квитків “Укрзалізниці” стався масштабний збій, у результаті якого багато українців після оплати не отримали на електронну пошту документи на проїзд.
Як повідомляється на офіційній сторінці “Укрзалізниці” у Facebook, в компанії це пояснили великим навантаженням на booking.uz.gov.ua, яка зросла в шість разів після старту продажу квитків на новорічні свята.
“Для забезпечення здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці були накладені певні обмеження. Зараз робота онлайн-системи booking.uz.gov.ua стабілізована”, – запевняють у компанії.
Також компанія запевняє, що клієнти, які заплатили до 19.00, угоди яких були підтверджені банком, починають отримувати свої квитки.
У разі непідтвердження угоди банком – кошти повертаються на рахунки.
Якщо ж заявлена операція залишилася без результату – клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією: за телефоном 044 591 19, на електронну адресу booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.
Обмеження на кількість підключень до онлайн-систему продажу квитків обіцяють зняти після обробки всіх запитів від клієнтів, які не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14.00 до 20.00.
Компанія приносить вибачення пасажирам за тимчасові незручності.
Залишити коментар