У ЄС розробляють кодекс принципів для соцмереж

14.03.2018 / Новини
A man poses with a magnifier in front of a Facebook logo on display in this illustration taken in Sarajevo, Bosnia and Herzegovina, December 16, 2015. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo GLOBAL BUSINESS WEEK AHEAD PACKAGE - SEARCH "BUSINESS WEEK AHEAD JULY 25" FOR ALL IMAGES

Робоча група Європейської комісії, яка займається питаннями боротьби з поширенням фейків та дезінформації, оприлюднила новий звіт щодо роботи великих онлайн платформ.

Про це повідомляється у прес-релізі на сайті Європейської комісії.

Група з майже чотирьох десятків експертів дослідила проблему дезінформації в Інтернеті і висунула свої пропозиції для її вирішення.

Зокрема експерти пропонують сприяти медіаосвіченості користувачів соцмереж, підтримувати диверсифікованість і надійність європейських медіа, розробити механізми, які дозволять журналістам ефективно виявляти фейкові новини в Інтернеті.

Експерти також розробили 10 ключових принципів нового Кодексу. Так вони пропонують зобов’язати онлайн-платформи пояснювати алгоритми відбору новин. Поки що це лише перші кроки Брюсселя в подоланні проблеми дезінформації.

До кінця весни Єврокомісія повинна оприлюднити офіційний звіт і свої рекомендації з цього питання.

 

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*