Що українці найчастіше купують через інтернет (інфографіка)

15.11.2017 / Новини

Свіжі продукти харчування – на останньому місці.

Найчастіше українці купують в інтернет-магазинах косметику та товари з персонального догляду – 42% від усіх віртуальних покупок.

На товари з догляду за оселею та для дітей припадає по 21%.

Такі дані дослідження What’s next in e-commerce, яке провели аналітики Nielsen Ukraine, – пише сайт ТСН.

На останньому місці серед інтернет-закупівель – продукти харчування.

“Купівля в Інтернеті свіжих продуктів – явище настільки рідкісне, що, як показують дані опитування споживачів у 2016 році, всього 11% у світі сказали, що купують онлайн свіжі продукти харчування”, – ідеться в повідомленні.

«Ми знаємо, що продуктовий кошик – це священний Грааль для рітейлерів. Це означає, що якщо споживач визначився з рітейлером, у якого купує, він продовжить купувати саме в нього. А той рітейлер, у кого продуктові категорії з’являться в онлайн-магазині, тільки матиме користь для себе з споживчої лояльності, довіри і персонального вибору. Трансформації на користь онлайн-покупок поки ми спостерігаємо тільки в деяких непродуктових категоріях, як у світі, так і в Україні», – коментує директор із роботи з роздрібними мережами Nielsen в Україні Юрій Ліщук.

В український віртуальний кошик продукти харчування потрапляють мінімально: 6% опитаних сказали, що в Інтернеті купують упаковані продукти харчування і 4% – свіжі продукти. Для порівняння, тільки у Великобританії та Південній Кореї частка споживачів, які купують свіжі продукти онлайн найвища в списку 64 країн, де проводилося дослідження, – 37%, що показує великий потенціал для рітейлу в інших країнах.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*