Освітяни Прибужжя вивчали досвід інклюзивної освіти (ФОТО)

01.05.2018 / Новини

26-го квітня освітяни міста та ОТГ Володимир-Волинського, Любомльського та Іваничівського районів зібралися за круглим столом у Володимир-Волинській школі-інтернат “Центр освіти і соціально-педагогічної підтримки”.

Організувала захід за ініціативи народного депутата Ігоря Гузя Асоціація місцевого самоврядування Прибужжя, – пише БУГ.

За круглим столом обговорили питання впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах об’єднаних територіальних громад та познайомилися з кращими практиками освітніх закладів з питань впровадження інклюзивної освіти.

Зустрівся з учасниками круглого столу і сам ініціатор проведення заходу народний депутат Ігор Гузь, а також перший заступник міського голови Ярослав Матвійчук та директор школи-інтернат Валентин Вірковський.

“Завдання нашої команди полягає у тому, щоб об’єднувати для вирішення спільних проблем не тільки освітян, але й депутатів, кураторів культурних напрямків та ін. Подібні заходи будемо проводити достатньо часто. Дуже добре, що у 19-му окрузі усі ОТГ уже створені. Тепер можна створювати спільну пропозицію стосовно різних питань, напрацьовувати спільний базис”, – сказав Ігор Гузь.

На початку березня у Володимирі-Волинському вперше в області був відкритий інклюзивно-ресурний центр. Вперше в місті важливу увагу саме інклюзивній освіті почали приділяти в школі-інтернат “Центр освіти і соціально-педагогічної підтримки”.

“Ми вважаємо, що створити умови, вибудувати індивідуальний підхід до навчання потрібно для усіх категорій дітей. Сьогодні Державна служба якості освіти розробляє певні стандарти і критерії оцінки інклюзивно-освітнього середовища навчального закладу. Уже є переконання, що коли оцінюють умови закладу, то варто звертати увагу і на умови, які створені для інших дітей, і тоді виникає розуміння чи взагалі реально впроваджувати інклюзивну освіту у закладі”, – розповів директор школи-інтернат Валентин Вірковський.

Нині в Україні нараховується майже три мільйони осіб з особливими потребами. Для багатьох із них навколишнє середовище усе життя лишається ворожим і недоступним. Проте вже сьогодні ідуть зрушення на краще. Точних термінів остаточного впровадження інклюзивної освіти в Україні не називають. Цей процес тільки почався.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*