Останній дзвінок волинської журналістки: диспетчер проігнорувала виклик

05.06.2018 / Новини

Диспетчера “швидкої”, яку рідні померлої волинської журналістки Ольги Холмецької звинувачують в неналежному виконанні власних посадових обов’язків, звільнили.

Там кажуть, що це перший подібний випадок за 10 років, всі дані службової перевірки медики передадуть в прокуратуру. Натомість додають, що диспетчер не міг відправити бригаду медиків до жінки, адже вона не назвала точної адреси проживання.

Про це пише БУГ.

Рідні журналіста інтернет-видання “БУГ” Ольги Холмецької, яка раптово померла 28-го травня, у відповідь на інформаційний запит отримали стенограму розмови з диспетчером Волинського обласного центру екстренної медичної допомоги та медицини катастроф.

“Ця розмова для Ольги Холмецької стала останньою. Вдома не було нікого, чоловік затримався у Києві через поломку автомобіля. Жінку знайшли мертвою через день, поряд лежав телефон”, – повідомляють журналісти БУГу.

Ольга Холмецька на роботі скаржилася на проблеми зі здоров’ям. Колегам вона розповідала, що у Іваничівській ЦРЛ їй сказали лікувати бронхіт.

“Я третій день лежу з температурою, не збивається… Зранку піду до лікаря. Мій стан мені не подобається”, – писала вона 27-го травня. У цей же день о 23:11 було отримане останнє її повідомлення у мережі Фейсбук, яке стосувалося роботи.

Чоловік Холмецької розповідає, що його дружина і справді збиралася в лікарню. У будинку знайшли її тіло і кульок із зібраними речами.

28-го травня близько 17:00 жінці стало дуже погано і вона звернулася на “103”. Дзвінок на “швидку” від Ольги Холмецької поступив о 17:08, після цього вона більше не відповідала на телефонні дзвінки від рідних та колег.

В коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини завідувач оперативної диспетчерської Волинського обласного центру медичної допомоги Андрій Абрамов повідомив, що працівницю, яка приймала дзвінок, після перевірки звільнили. Попри те, що викликаюча не вказала точної адреси проживання, в стенограмі розмови після її аналізу знайшли “речі, які не відповідають професійним якостям”.

“Це перший випадок за 10 років, ніколи такого не було. Працівниця, думаю, розкаюється у цьому вчинку, хоча по великому рахунку повної провини за цей інцидент на ній немає, бо викликаюча не вказала адресу. Відтак, оператор не знав, куди відправити машину.

Разом з тим, ми зробимо все, щоб в нас такі люди більше не працювали – з моральної точки зору дії працівниці неправильні Всі дані службової перевірки ми передамо в прокуратуру”, – наголосив Андрій Абрамов.

Разом з тим він зазначив, що жоден навчальний заклад не готує диспетчерів “швидкої” – всіх їх навчають власними силами.

“700 викликів на добу поступає, фізично кожен прослухати неможливо. 5-6 диспетчерів 24 години приймають виклики. Аби всі їх прослухати, потрібно близько 7 діб. Але ми стараємось контролювати їх”, – резюмує він.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*