Оприлюднено найнепунктуальніші авіакомпанії в Україні

09.07.2018 / Новини

У міжнародному аеропорту “Бориспіль” за останній тиждень п’ять чартерних авіакомпаній спрацювали з регулярністю нижче ніж 50%. Зокрема, з регулярністю у 44% перельоти здійснювала авіакомпанія Bravo, 33% – Atlasjet, 25% – SkyUp, 7% – YanAir, 0% – Anda Air

Про це розповів генеральний директор аеропорту “Бориспіль” Павло Рябикін, пише “Ліга.Бізнес”.

“Коли ми говоримо про поняття “затримка рейсу”, необхідно чітко усвідомлювати, що цей термін повною мірою застосовується лише до регулярних перевізників, які здійснюють перельоти згідно з розкладом, який не підлягає змінам протягом усього піврічного періоду (зимовий і літній час). Якщо мовиться про чартерні рейси, що здійснюються на замовлення туристичних операторів, то “затримка рейсу” – це відхилення фактичного вильоту від часу останнього запитаного слоту”, – пояснює фахівець.

За його словами, зараз в аеропорту Бориспіль 90% чартерних пасажирів здійснюють лише три авіакомпанії, однак, негативну статистику “роблять” 10%, що як раз залишилися.

Наприклад, за тиждень 25 червня – 3 липня чартерні авіакомпанії в “Борисполі”, які спрацювали з регулярністю нижче ніж 50%: з регулярністю 44% перельоти здійснювала авіакомпанія Bravo, 33% – авіакомпанія Atlasjet, 25% – SkyUp, 7% – YanAir, Anda Air – 0%. Найвищий ж показник серед чартерних перевізників минулого тижня показала “Роза Вітрів” – 92%. З регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія Azur Air,– додає він.

Як підкреслює Рябикін, основною причиною затримок є, звичайно, технічні моменти, пов’язані з несправністю повітряних суден, а основною причиною конфліктних ситуацій в аеропорту – невиконання деякими чартерними авіакомпаніями Правил повітряних перевезень, тобто роботи з пасажирами затриманих рейсів.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*