Любомльський ЦНАП щодня обслуговує 80-100 відвідувачів

23.06.2019 / Новини

Цими днями минає рік, відколи у Любомлі гостинно прочинив двері модернізований міськрайонний центр надання адміністративних послуг. Нагадаємо, його модернізація проводилася в рамках відповідного проекту Євросоюзу і в основному за його кошти. Тоді, було виконано комплекс будівельних робіт, придбано комп’ютерну техніку, охоронну систему, кондиціонер, стелажі в архів, телефони, електронну систему керування чергою тощо.

Окрім того, міська рада профінансувала будівництво котельні та системи опалення виділила кошти на придбання меблів, системи відеонагляду і звукозапису розмов адміністраторів ЦНАПу із заявниками, провели благоустрій прилеглої території.

Про це пише газета «Наше життя» за 21 червня.


Без сумніву, поява такої сучасної установи, насамперед важлива тим, що при наданні адмінпослуг фактично усі процеси автоматизовані, що позитивно відображається на продуктивності роботи. До того ж вона може обслуговувати не тільки жителів Любомльської ОТГ, а й інших громад.

Очільник центру Іван Маїло розповідає, що, окрім нього, тут працює три державні реєстратори та десять адміністраторів, з яких шестеро працюють за принципом віддалених робочих місць — у приміщеннях колишніх сільських рад.

«Ще однією, образно кажучи, додатково штатною одиницею, є спеціальна валіза, в якій є все необхідне для надання адміністративних послуг на дому людям, які з тих чи інших причин не можуть прибути у ЦНАП», — каже Іван Маїло.

На сьогодні ЦНАП надає 82 види послуг: соціальні, реєстрації бізнесу, майна, місця проживання, оформлення субсидій, видачі різноманітних документів дозвільного характеру, довідок тощо.

«Як правило щодня у нас буває 80-120 відвідувачів, — продовжує керівник. — а загалом за перший рік роботи було надано близько 18 тисяч послуг».


До слова, ЦНАП незабаром чекає ще одна модернізація: в рамках програми «U-LEAD з Європою» (відповідну угоду вже укладено) буде додатково придбано оргтехніку та програмне забезпечення, а також реконструйоване приміщення для адміністраторів у селі Куснища з облаштуванням, окрім робочих місць, куточків для відвідувачів, де вони при потребі зможуть скористатися оргтехнікою та Інтернетом, дитячий куточок.

Також у рамках програми передадуть частину нової техніки для роботи адміністратора у селі Почапи.

«За умовами програми, збільшиться й перелік послуг, — додає Іван Маїло. — Зокрема ті, що їх раніше надавав відділ ДРАЦС (реєстрація шлюбів народження, смерті тощо) перейдуть до нас. Також в адміністраторів реєстраторів на віддалених робочих місцях з’явиться можливість надавати послуги з оформлення спадщини».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*