Залізнична станція “Ягодин”: з чого усе починалося

Нову еру історії західноукраїнських земель відкрило прибуття першого потяга «Ярослав» у 1861 році з Відня до Львова.

Згодом перша залізниця з’явилася на карті Волині –Києво-Брестська, одна з перших залізниць Російської імперії.

Про це йдеться на сторінці Львівської залізниці у Facebook.

Коли ми подорожуємо потягом по Волині, ми рідко задумуємось над тим, що під його залізними колесами лежить велика історія волинської залізниці. ЇЇ будівництво у Російській імперії інтенсифікувалося після скасування кріпосного права, коли уряд вирішив проводити будівництво залізниць не за рахунок казни, а силами акціонерних об’єднань. Саме їм був гарантований прибуток у 5,5% на затрачений капітал – незалежно від рентабельності.

«Ягодин» – вантажно-пасажирська прикордонна залізнична станція Рівненської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці, розташована у селі Римачі.

Знаходиться між станціями Любомль (10 км) та Дорогуськ (9,3 км).

Станцію було відкрито 1907 року на вже існуючій лінії «Ковель-Хелм».

У 1995 році на станції було споруджено пункт перестановки колісних пар.

З Ковеля у бік Польщі через станцію йде колія шириною 1435 мм, на станції одна з колій 4-ниточна, ще три — шириною 1435 мм, дві інші — шириною 1524 мм. У західній частині станції знаходиться пункт (крите приміщення), де пасажирським вагонам замінюють колісні пари з 1524 на 1435 мм і навпаки.

Наразі через станцію проходить лише одна пара міжнародних потягів (українського формування): «Київ-Варшава», «Варшава-Київ», митний і прикордонний контроль та заміна колісних пар триває 2 години в кожен бік.

На станції знаходиться управління Ягодинської митниці.

Для приміських потягів, що курсують із Ковеля, станція є кінцевою. Приміського руху у бік Польщі немає.

 

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*