
Про це на презентації системи розказав керівник Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак.
«Ми впроваджуємо європейські механізми зважування вантажівок у русі, що передбачає цілодобовий моніторинг руху, автоматичну фіксацію низки порушень правил дорожнього руху, а також отримання комплексної інформації про інтенсивність руху та склад транспортних потоків, необхідної для планування ремонтно-будівельних робіт. Дороги, які ми відновлюємо за кошти платників податків, мають бути збережені», – зазначив керівник Укравтодор Славомір Новак, пише hromadske.
«Розумна» система збиратиме інформацію про всі транспортні засоби, які рухатимуться через майданчик за допомогою спеціальних датчиків. Фіксуватимуть дату та час проїзду, температуру навколишнього повітря та дорожнього покриття, смугу та напрямок руху, швидкість руху та державний номерний знак, габаритні розміри, відстань між осями, загальну масу та її розподіл по осях.
Якщо маса вантажівки перевищить допустимі норми, інформація надходитиме до інспекторів. Вони зупинятимуть транспорт та ще раз його зважуватимуть на стаціонарному пункті. У перспективі, система має працювати без допомоги людини.
«Система WiM (Weight-in-Motion) дозволить мінімізувати, а в деяких випадках – повністю позбутись людського фактору у сфері контролю за дотриманням вагових та габаритних параметрів під час здійснення перевезень автомобільним транспортом» – пояснив Андрій Вознюк, начальник відділу інтелектуальних транспортних систем Укравтодору.
Впровадження системи WiM дозволить звільнити дороги від транспортних засобів, що порушують вимоги щодо максимальної ваги транспортних засобів. Це допоможе зберегти дороги від руйнування.
Перші шість майданчики будували за допомоги Міжнародного банку реконструкції та розвитку. Проєкт коштував 6 мільйонів доларів. Надалі планується встановити 100-200 WiM-систем на мережі автомобільних доріг всієї України.
Залишити коментар