Завдання депутата – це не тільки законодавча робота у парламенті, а й прямий контакт з людьми, – Ігор Гузь

29.10.2017 / Новини

За 3 роки депутатської діяльності помічники Ігоря Гузя опрацювали понад 4500 індивідуальних та колективних звернень від громадян.

Про це нардеп написав на своїй сторінці у Facebook.

До кожного з цих звернень був індивідуальний підхід. У міру можливого, допомагали людям, роз’яснювали їм законодавчі та бюрократичні моменти, на їх прохання надіслали тисячі звернень та запитів до вищих інстанцій.

“Можна довго описувати проблематику заявників. Але, скажу так, от приміром, благоустрій території біля сільської школи – це не справа народного депутата. Але людям ви цього не поясните. Пішов «у владу» – значить вирішуй. І наша команда допомагала та допомагає”, – пише Ігор Гузь.

За словами народного обранця, людей турбує найбільше те, чим вони живуть: несправедливе нарахування пенсії, затягування процесів із приватизацією землі, високі тарифи на комунальні послуги, субсидії. А ще часто просили пришвидшити оформлення посвідчення учасникам бойових дій. 40% звернень – це прохання у наданні матеріальної допомоги.

“Як бачите, завдання депутата, – це не тільки законодавча робота у парламенті, чи “вибивання” коштів в уряді для округу, а й прямий контакт з людьми. Дивує те, що жителі округу, часто не тільки не бачать, а й не знають, хто їхній депутат в місцевих радах. І мабуть через це, численні звернення місцевої проблематики вони адресують мені. Мої громадські приймальні працюють в Іваничах, Любомлі, Нововолинську та у Володимирі-Волинському. На картинці – контактні дані приймалень”, – йдеться у дописі.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*