Протягом першого півріччя цього року до Любомльської РДА від жителів району та через органи влади вищого рівня надійшло 60 звернень громадян. З усіх звернень — 1 колективне , 2 повторних звернення.
Про це йдеться у розпорядженні голови РДА від 31 липня № 111
Через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 47 пропозицій, заяв та скарг, а саме: 45 звернень надійшло з «Урядової гарячої лінії», 2 звернення — із обласної державної адміністрації.
Від найменш соціально захищених верств населення надійшло 39 звернень, що становить 65 % від загальної кількості звернень за цей період.
Аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою свідчить, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів Любомльської міської об’єднаної територіальної громади — 16, Головненської селищної об’єднаної територіальної громади — 13. Найменша кількість звернень громадян надійшла від жителів Рівненської об’єднаної територіальної громади — 5, Зачернецької (3), Хворостівської (1) сільських рад.
Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільше звернень було з питань соціального захисту — 38, що становить 63,3% від загальної кількості порушених питань, а саме надання відповідних роз’яснень з питань призначення та виплати субсидій, соціальної допомоги.
Станом на 1 липня 2019 року з усіх питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях протягом звітного періоду: вирішено позитивно — 15, відмовлено у задоволенні — 1, надано роз’яснення — 42 та 2 — знаходиться на контролі, термін розгляду яких не настав. Випадків порушень терміну розгляну звернень не було.
Задля підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян у документі вказано низку відповідних заходів. Особливу увагу при цьому рекомендується звертати на вирішення питань та першочерговий розгляд проблем соціально незахищених верств населення і осіб, які мають особливі заслуги перед Україною; недопущення порушень термінів розгляду звернень громадян, випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів формалізму; вжиття заходів щодо зменшення кількості надходжень заяв і скарг до органів виконавчої влади шляхом надання громадянам правової допомоги та роз`яснень щодо можливості вирішення питань, які їх хвилюють.
Залишити коментар