Волинські лісівники готові фінансувати ремонт доріг

10.04.2018 / Новини

За десять років волинські лісівники збудували в області 520 кілометрів доріг, 40% із яких – соціального значення.

Про це повідомили 10 квітня під час наради щодо належного утримання експлуатаційного стану доріг загального користування місцевого значення, якими здійснюють перевезення лісопродукції, – пише ІА ВолиньPost.

За словами заступника начальника Волинського обласного управління лісового й мисливського господарства Олександра Рибчинського, колегія управління тримає на контролі питання низки доріг. Опісля лісівник розповів, що протягом 2007-2017 років збудували 520 км нових доріг, 40% з яких мають соціальне значення.

До слова, часто завдяки роботі лісівників, зокрема, з’являлися навіть дороги між деяким селами.

Протягом лише 2017 року волинські лісівники збудували 102 кілометри доріг, і на 2018 рік ставлять для себе завдання збудувати не менше. Так, цьогоріч планують облаштувати 54 кілометри доріг з твердим покриттям. Окрім того, лісівники будуть обслуговувати вже збудовані дороги.

Рибчинський також розповів, що силами державних лісогосподарських підприємств створили інтерактивну карту лісових доріг, на якій зручно відслідковувати їхній стан. Щороку на дороги лісівники спрямовують чимало коштів – минулоріч сума сягнула понад 15 мільйонів гривень.

Читайте також:

1 Коментар Волинські лісівники готові фінансувати ремонт доріг

  1. Не так все просо і чесно. По-перше при будівництві доріг не дотримується технологія, проект передбачає використання щебеню- завозять мергель з Влодимир- Волинського цукрового заводу, вивозку якого власники готові оплачувати. Пісок возять по документах за 100 км, хоча в натурі копають на місці Фокус в тому щоб по проекту нагнати велику суму, а зробити за маленьку, дешево.
    По -друге-а скільки вирізається лісу під дорогу і якої він якості?-це ж ніхто не досліджував,якщо показати все дровами , а заготовити ділового від рубки 80%-це також керівництво лісгоспу у виграші. Різниця не піде на рахунок в лісгосп, а розтечеться по кишенях лісових ділків, і в ВОУЛМГ також немало перепаде.
    По- третє. Всі затрати на будівництво доріг, рекреаційних пунктів, контор, собачої буди при вході в гараж чи нижній склад закупка нової техніки і т.д є достатньо вмотивованою причиною пілняття відпускних цін на лісопродукцію.
    По-п’яте такі дороги довго не прослужать- їх же лісовози і розбивають до невпізнаності. Щдо ремонту..- а в якому лісгоспі наявна дорожня техніка- скрепери, бульдозери, екскаватори- все ж давно списано і пропито своїм людям. Інтерактивна карта може бути створена, але як вона діє- на підставі занесених даних . Наскільки вони об’єктивні?- настільки, щоб вписатися в прийнятний стан для експлуатаці і не дратувати обласних босів своїм розумінням, це їм не подобається.
    Радив би журналістам “Кордону” не вірити жодному слову РИбчинського, а зробити порівняння відпускних цін за років 10 та співставити їх з затратами на виробництво, в т.ч. і будівництво доріг. Хоча, ніхто вас туди в святая- святих бухгалтерської еквілібристики не пустить, та й не у ваших силах там розібратися, коли фіскали там тонуть.
    Ось такі справи, любі дівчатка.НЕ ведіться на піар одієї з самих корумпованих галузей господарства, хоча лісники і вас при потребі куплять оптом, вірніше вже багатьох купили-подивіться на їхні прес-служби.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*