Волиняни надіслали 33 онлайн-скарги на роботу Поліської митниці

27.06.2020 / Новини

Станом на 26 червня 2020 року до Поліської митниці Держмитслужби на онлайн систему скарг надійшло 33 звернення. Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни та суб’єкти ЗЕД: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснень.

Про це інформують у Поліській митниці Держмитслужби, – пише volynua.

Начальник Поліської митниці Держмитслужби Сергій Панчук повідомив, що суб‘єкти зовнішньоекономічної діяльності та громадяни можуть звернутись на онлайн систему «Скарги щодо роботи митниць», за посиланням.

Система в автоматичному режимі приймає і реєструє повідомлення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.

Щодо більш детальної класифікації звернень, то з 33 звернень: 3 – прохання надати роз’яснення норм митного законодавства, 2 – стосуються адміністрування митних платежів, 1 – класифікації товарів, 4 – визначення митної вартості, 11 – мають статус інше, 11 – скарги на роботу митниці, 1 – подяка.

Всі звернення розглянули в терміни передбачені законодавством, а саме 5 робочих днів.

Громадяни та суб’єкти ЗЕД, мають можливість (за бажанням) виставляти оцінки за надані відповіді. Зокрема, з 33 відповідей на звернення, які Поліська митниця надала суб’єктам – 10 отримало найвищу оцінку 5.

Нагадуємо, що при зверненні на онлайн систему у скарзі, в обов’язковому порядку, зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи).

Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*