Транспортні розв’язки, система відеоспостреження, освітлення вулиць й парковок, підсвічення пішохідних переходів – запорука безпеки та комфорту у місті.
Про це йшлося в ефірі Володимир LIVE.
Кандидат на міського голову Володимира-Волинського Ігор Пальонка разом із підприємцем Андрієм Кандибою та експрацівником поліції, кандидатом у депутати до Володимир-Волинської районної ради Віктором Хицем обговорили шляхи забезпечення комфорту й безпеки у Володимирі-Волинському. А це, зокрема, встановлення системи камер відеоспостереження й задіяння муніципальної варти порядку до патрулювання вулиць.
«Безпечне місто» у Володимирі-Волинському працює вже з 2016 року, коли були встановлені перші відеокамери. На сьогодні у місті функціонує 60 камер відеоспостереження. Усіх їх можна модернізувати, вони мають смарт функції. Це – відео аналітика, аудіо аналітика, детекція.
За допомогою програмного забезпечення, яке було включене у «Безпечне місто», ми можемо фіксувати номери автомобілів», – каже Андрій Кандиба.
З його слів, у місті все ж занадто мало камер відеоспостереження: є на в’їздах у Володимир, у центрі. Однак існує необхідність встановлення й на дотичних вулицях, у багатьох установах і закладах. Тому нині цей напрямок безпеки у навчальних закладах, наприклад, практично не організували.
«Ситуація в освітніх закладах, які перебувають на балансі обласного фінансування, дещо краща. А от ті, що на міському бюджеті, – мало оснащені. Те саме стосується навчальних закладів та комунальних установ, які знаходяться вже в межах ОТГ», – каже фахівець.
Окрім того, пояснює Андрій Кандиба, постає питання створення ситуаційного центру: це і нове приміщення, і новий склад працівників, і онлайн-моніторинг за станом безпеки у місті, щоб відповідальні люди виявляли зловмисників у реальному часі:
«Це не є питання вигоди підприємництва. Це – безпека! Завдяки використанню поліцейськими системи відеоспостереження у нашому місті статистика розкриття злочинів, порівняно з іншими, досить непогана. Однак для розробки й розвитку програми потрібні кошти».
Своєю чергою, Ігор Пальонка зауважив про важливість відчуття безпеки місцевими жителями саме у місцях відпочинку:
«Створюючи рекреаційні зони, повинні пам’ятати про безпеку. Думаю, поступово «Парк Легенду» треба буде об’єднати з парком «Княжий» і «Слов’янський» пішохідно-велосипедним мостом. Увесь цей рекреаційний маршрут необхідно обладнати якісним освітленням та камерами відеоспостереження».
Одним із пріоритетів розвитку Володимира-Волинського Ігор Пальонка бачить комплексну програму, що включає облаштування системи відеоспостереження, якісного вуличного освітлення, створення підсвітки пішохідних переходів.
Упевнений він і в тому, що необхідно збільшити штат муніципальної варти в місті, забезпечити їх автомобілем для мобільності та оперативного реагування на порушення.
Віктор Хиць наголосив: «Найкраще недопущення злочинів – це профілактика.» Він поділився досвідом роботи, коли у 90-х роках йому доводилось забезпечувати охорону громадського порядку на 12 маршрутах, де у 86 закладах продавали спиртне на розлив. Запевняє, що встановлення відеонагляду в таких ситуаціях – дуже позитивний момент для муніципальної варти.
«У Мукачеві, наприклад, заробітну платню отримують 26-28 муніципалів. Вони самі заробляють на себе: це і паркомати, це і порушення правил стоянки, контроль вуличного руху, стихійні сміттєзвалища. У них створена група швидкого реагування, ситуативний центр, все відслідковується й записується камерами відеоспостреження. Тож завжди вони мають відеодоказ, який можна використати у суді», – розповів Віктор Леонтійович про отриманий досвід у місті на Закарпатті.
Віктор Хиць вважає, що варто розробити тандем на 5-10 років. Залучити до спільного патрулювання правоохоронців чи військовослужбовців. Це дозволить зменшити рівень злочинності. Залучати необхідно й ОСББ в плані забезпечення належного вуличного освітлення, створення паркомісць у спеціальних видних місцях.
«Територія до міста додається, кількість людей в дружині, які мають обслуговувати її, відповідно, має збільшитись. Не думаю, що приєднання сільської місцевості до міста надто ускладнить процес роботи. Адже муніципали матимуть свій автомобіль та допомогу від шерифа», – запевняє Хиць.
Наголосив Ігор Пальонка і про необхідність реорганізації центрального перехрестя у місті, транспортні розв’язки. Особливо це відчутно в літній період, коли спостерігають транспортний колапс на вулиці Ковельській: сотні автівок прямують із Шацьких озер.
«Ми з колегами хочемо зайнятися вирішенням цього питання й залучити сюди сертифікованих спеціалістів, які розроблять чіткий план руху транспорту системою дорожньої розмітки та знаків. Адже місцеві жителі мають почувати себе у центральній частині міста комфортно. Це, до того ж, питання екології, регулювання концентрації транспортних викидів у повітря в центрі міста», – додав наостанок Пальонка.
Залишити коментар