В Україні мають намір створити Офіс пацієнта

17.09.2019 / Новини

Міністерство охорони здоров’я планує створити Офіс пацієнта. Про це повідомила міністр Зоряна Скалецька у понеділок.

«Діяльність буде пов’язана з тим, щоб усі звернення, всі комунікації здійснювалися не через вулицю, дзвінки, а через один структурований інструмент, точку входу. Офіс пацієнта очолить міністр.

Також у ньому буде секретаріат, який організовуватиме його роботу. Це буде та точка комунікації, з якої потім виходитимуть усі необхідні для пацієнтів рішення, системні зміни», – сказала вона, передає Інтерфакс-Україна.

.

Пріоритетом роботи міністерства також буде безпека пацієнта, захист його прав.

«Безпека пацієнта – це коли є права й вони реалізуються. Безпека пацієнта забезпечується організацією, коли в межах лікарні створено всі управлінські умови, коли лікарі дотримуються всіх вимог. Тобто безпека пацієнта – це дотримання всіх стандартів і протоколів у системі. Це внутрішні організаційні питання і також це створення загалом у країні правил», – розповіла міністр.

Міністр зауважила, що є перелік прав, яким приділятиметься особлива увага. Йдеться, зокрема, про право на превентивність захворюваності, доступність медичної допомоги та інші.

«Також це інформована згода, право вибору, зокрема лікаря, методів профілактики, діагностики. Право на конфіденційність, право захищеності. Право на повагу часу пацієнта (мається на увазі черга на лікування або оперативне втручання). Право на допомогу, яка відповідає стандартам якості.

Право на безпеку, на доступність сучасних технологій, зокрема, це доступність інноваційних ліків. Право на усунення сильного болю, найбільш гостро це питання стоїть для паліативних пацієнтів.

Також має бути приділена максимальна увага потребам пацієнта. Право на скаргу, на відшкодування збитків. Цей інструмент є, але з ним потрібно працювати», – пояснила Скалецька.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*