Українські виробники збільшують обсяги постачання морозива до країн Європейського союзу. Якщо торік на ЄС припало 8% загальноукраїнського експорту, то у 2018-му, ймовірно, буде більше.
Уже на початку року експорт десерту зріс на чверть, і значною мірою – завдяки поставкам на європейський ринок, пише “Економічна правда”.
Серед експортерів — “Рудь”, “Лімо” та “Ласунка”. Вже наступного літа планується вихід до ЄС інших виробників. Зокрема, такими планами ділилися “Хладопром” та “Ласка”.
Виробники стверджують, що головною проблемою під час виходу на ринок ЄС є сировина. Українські компанії, що вже продають туди морозиво, зазвичай виготовляють його з молока, а не молочного порошку. При цьому європейські стандарти дуже прискіпливі. Молоко має бути якісним, тож просто купувати його у селян не вийде. Тому виробникам лишається або інвестувати у власне молочне виробництво, або таки переходити на виготовлення морозива з порошку, як це роблять у багатьох європейських країнах.
Серед проблем українські виробники також зазначили, що існує питання різниці смакових вподобань українців та жителів Євросоюзу.
Зазначається, що нині українське морозиво постачають до 50-х країн світу. Найбільшим покупцем залишається Росія, за перші п’ять місяців 2018 роки туди було експортовано більш як 25% продукції. Також чималі обсяги традиційно купує Молдова — для них це дешевше, ніж імпортувати з сусідньої Румунії.
Ще один великий покупець — Ізраїль. З року в рік на цю країну доводиться 15-20% експорту. Купують український десерт там здебільшого мігранти з колишнього СРСР.
Залишити коментар