У січні запрацює нова система реєстрації у пунктах прийому візових анкет

21.12.2016 / Новини

Починаючи з 20 січня 2017 року нова система реєстрації буде запроваджена в Пунктах прийому візових анкет у Луцьку, Рівному, Тернополі, Харкові, Дніпрі та Одесі.

Нова система покликана спростити та полегшити процедуру реєстрації до пунктів прийому візових анкет.

Про це пише “Волинський монітор”.

Підстава для прийняття документів:
на національну візу:
– офіційна реєстрація у відповідному консульському окрузі;

на отримання візи Шенген:
– документи, які підтверджують факт роботи чи навчання у відповідному консульському окрузі, реєстрація у відповідному консульському окрузі.

Заявники, зареєстровані в Луганській і Донецькій областях, можуть подавати документи на отримання візи в ППВА у Луцьку, Рівному, Тернополі, Харкові, Дніпрі та Одесі за умови надання одного з документів, вказаних нижче:

у випадку подачі документів на національну візу:
– довідка, яка підтверджує факт переселення з Донецької чи Луганської області;

у випадку подачі документів на візу Шенген:
– документи, які підтверджують факт роботи у відповідному консульському окрузі;
– документи, які підтверджують факт навчання у відповідному консульському окрузі;
– довідка, яка підтверджує факт переселення з Донецької чи Луганської області.

Щоб зареєструватися для подачі візової анкети потрібно:

Крок 1: Визначте мету поїздки до Польща та зберіть усі необхідні документи
У випадку короткострокового перебування (максимум 90 днів протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання візи Шенген.

У випадку довгострокового перебування (більше 91 дня протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання національної візи.

Для отримання детальної інформації про візу Шенген – натисніть тут, про національну візу – натисніть тут.

Підготуйте повний комплект документів, необхідних для подачі на обрану Вами категорію візи. Cписок необхідних документів можна знайти за посиланням: http://polandvisa-ukraine.com/

Крок 2: Здійсніть оплату за послуги ППВА
Зібравши всі необхідні документи, відвідайте будь-яке відділення «Кредобанку» чи «Ідея Банку» та оплатіть сервісний збір на підставі оригіналу Вашого закордонного паспорту. У випадку здійснення оплати за члена подружжя, неповнолітніх дітей надайте оригінали документів, що підтверджують родинні зв’язки та їхні закордонні паспорти.

Під час здійснення оплати необхідно:
1. Обрати категорію візи:
С – віза Шенген, інші цілі, крім туризму, наприклад бізнес, спорт, культура, лікування, відвідини, міжнародні перевезення, транзит і т. д.;
Т – віза Шенген туристична;
D – національна віза, наприклад для роботи, навчання.
2. Обрати ППВА.
3. Вказати актуальний номер Вашого особистого телефону.
Після здійснення оплати Ви отримаєте унікальний код (PTN) для реєстрації.

ВАЖЛИВО! Просимо впевнитися, що наданий Вами номер телефону є правильним, доступним і належить Вам. У випадку, якщо Вами буде наданий невірний номер телефону або номер телефону, що Вам не належить, здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти.

Можна здійснити лише одну оплату для одного заявника. У випадку, якщо Вами буде здійснено кілька оплат, а дата Вашої реєстрації по першій оплаті ще не мине, по всіх наступних оплатах здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти цих оплат.

Крок 3: На наступний робочий день після здійснення оплати отриманий банківський код (PTN) буде активовано через систему реєстрації. Статус банківського коду (PTN) можна перевірити за посиланням.

Автоматична система реєстрації призначить Вам дату й час подачі документів, залежно від наявності вільних місць. Зверніть увагу, що оператори колл-центру не впливають на призначені системою дату та час і не можуть їх коригувати чи змінювати.

Крок 4: Після того, як система призначить Вам дату реєстрації, оператор колл-центру зв’яжеться з Вами у телефонному режимі з 9:00 до 21:00 з понеділка до суботи (крім святкових днів) для подальшого підтвердження.

Крок 5: Коли оператор з Вами зв’яжеться, він поінформує про автоматично зарезервовану дату та час подачі Вами документів у ППВА. Якщо призначена системою дата Вам підходить, будь ласка, підтвердіть її у розмові з оператором. На підставі Вашої згоди оператор затвердить дату подачі в системі. У зазначений час Вам необхідно буде особисто подати документи до ППВА.

Крок 6: Якщо запропонована дата на подачу документів не буде Вас влаштовувати, оператор відхилить реєстрацію.

Наступні дата й час подачі документів будуть автоматично вибрані системою не раніше, ніж за 7 днів від першої запропонованої дати, і залежатиме від наявності вільних місць. Очікуйте наступний дзвінок від оператора колл-центру з інформацією про другу запропоновану системою дату.

Крок 7: Після повторного дзвінка з колл-центру, оператор поінформує Вас про другу автоматично зарезервовану дату і час подачі документів у ППВА. У випадку підтвердження Вами дати і часу подачі документів, реєстрація буде підтверджена оператором у системі. У призначений час Вам необхідно особисто звернутись до ППВА для подачі документів.

У випадку Вашої повторної відмови від запропонованої дати і часу подачі документів відповідний код буде деактивовано, а Вам необхідно буде звернутися до ППВА для повернення коштів.

Призначення дати реєстрації відбувається в автоматичному режимі. Оператори колл-центру чи працівники ППВА не мають впливу на призначення дати й часу і не можуть коригувати чи змінювати дату самостійно. Виключно на підставі Вашого рішення запропонована дата буде прийнята або відхилена оператором колл-центру.

У випадку родини на один номер телефону можна зареєструвати максимально 5 осіб. Кожна наступна особа з сім’ї має подати власний номер телефону під час здійснення оплати. Усі члени родини повинні здійснювати подачу документів на ту ж саму категорію візи та у той же ППВА. У випадку, якщо хтось із членів родини планує подавати документи до іншого ППВА чи на іншу категорію візи, необхідно здійснювати оплату окремо.

Якщо після здійснення оплати з вами не зв’язалися протягом 3 днів, просимо відвідати наш сайт і перевірити статус своєї оплати (PTN) – натисніть тут.

Якщо статус коду є активним для реєстрації, це означає, що дату ще не зарезервовано і необхідно очікувати зміни статусу.

У випадку, якщо дата вже зарезервована, просимо очікувати на дзвінок оператора для підтвердження дати реєстрації. Додаткову інформацію можна отримати, зателефонувавши у колл-центр.

Просимо звернути увагу на те, що особи, котрі передоплатили послуги ППВА до 20.01.2017 можуть здійснити реєстрацію за попередньою процедурою на сайті за посиланням або у колл-центрі: +38 044 5945496, +38 032 2351776, +38 032 2424564, +38 050 4193010, + 38 067 3430480, +38 093 1755503.

Процедура повернення коштів

Заявник повинен особисто з’явитися у ППВА для написання заяви про повернення коштів.

VFS перевірить усі дані, надані Вами, та передасть відповідні інструкції до банків.

Банки поінформують Вас за допомогою СМС-повідомлення про можливість отримання коштів. СМС міститиме код повернення.

Щоб дізнатися більше про процес подачі заяви натисніть тут.

  • Територіальна компетенція Генеральних консульств Республіки Польща в Україні та Консульського відділу Посольства РП в Україні:
  • Генеральне консульство у Львові (Львівська, Івано-Франківська та Закарпатська області).
  • Генеральне консульство у Харкові (Харківська, Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Полтавська, Сумська та Запорізька області).
  • Генеральне консульство у Вінниці (Вінницька, Чернівецька, Житомирська та Хмельницька області).
  • Генеральне консульство в Луцьку (Волинська, Рівненська та Тернопільська області).
  • Генеральне консульство в Одесі (Одеська, Херсонська та Миколаївська області).
  • Консульський відділ Посольства РП в Україні (місто Київ, Київська, Черкаська, Чернігівська та Кіровоградська області).
Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*