У вівторок, 14 листопада, любомльчани почали жалітися на роботу терміналу, який встановлений на вулиці Володимирській на території магазину “Алкоголь-тютюн” (через дорогу від шиномонтажу).
За словами кількох осіб, які намагались оплатити різні послуги, як тільки апарат візьме гроші – одразу висвітлює “не працює з технічних причин”. Однак, чомусь, заздалегідь на табло не показує, що він вийшов з ладу.
У поліцію ніхто з громадян не звертався з цієї причини, однак телефонували на гарячу лінію, вказану на пристрої для самообслуговування. Чи поремонтували його після цього – наразі невідомо.
Тож застерігаємо громадян бути обачними, користуючись терміналом за вказаною вище адресою.
Термінал ,працює справно і не обдурює людей .Люди які ложать кошти в термінал,зазвичай не дивляться в якому стані купюри.
Та що ти кажеш?! Певно вчора у всіх були купюри мнуті, як і в мене. А до того всі рівні запихались тими ж людьми.Й саме тому термінал всім вибивав потім що він непрацюючий, бо то всьо купюри не такі
Вчора той термінал точно не працював справно. У магазині взагалі так спокійно мене запевнили не кіпішувати бо я вже не перший сьогодні в кого так сталося.але табличок якихось про несправність ніхто не повісив.не знаю чи хтось там МНУТІ купюри пхав, але в мене термінал охоче брав всякі купюри. тіки послуги не виконував
Приносимо вибачення за тимчасові незручності, пов’язані з несправністю терміналу. Декілька днів назад зловмисники намагались взламати систему терміналу, через що відбулись збої в програмі, про які ми дізнались тільки нещодавно, коли клієнти почали звертатись в службу підтримки. Термінал відремонтовано. Всіх, людей, чиї платежі не були зараховані на рахунок – просимо звертатись в службу тех.підтримки за тел.(096;066;099;073)505-57-57
Всім клієнтам які обслуговувались цим терміналом і не виконувались платежі, всім кошти повернули.
В разі таких несправностей, звертайтесь на гарячу лінію. Від 16.11.2017р термінал працює справно. Приносимо вибачення за технічні незручності.
Я також зіткнулась з цією проблемою, але коли я зателефонувала на гарячу лінію, на протязі доби мені кошти всі повернули.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності, пов’язані з несправністю терміналу. Декілька днів назад зловмисники намагались взламати систему терміналу, через що відбулись збої в програмі, про які ми дізнались тільки нещодавно, коли клієнти почали звертатись в службу підтримки. Термінал відремонтовано. Всіх, людей, чиї платежі не були зараховані на рахунок – просимо звертатись в службу тех.підтримки за тел.(096;066;099;073)505-57-57.