Пятниця, 24 листопада 2017,10:47

Теревені. У Любомлі термінал обманює клієнтів

23600145_839251389569309_1267164025_o

У вівторок, 14 листопада, любомльчани почали жалітися на роботу терміналу, який встановлений на вулиці Володимирській на території магазину “Алкоголь-тютюн” (через дорогу від шиномонтажу).

За словами кількох осіб, які намагались оплатити різні послуги, як тільки апарат візьме гроші – одразу висвітлює “не працює з технічних причин”. Однак, чомусь, заздалегідь на табло не показує, що він вийшов з ладу.

У поліцію ніхто з громадян не звертався з цієї причини, однак телефонували на гарячу лінію, вказану на пристрої для самообслуговування. Чи поремонтували його після цього – наразі невідомо.

Тож застерігаємо громадян бути обачними, користуючись терміналом за вказаною вище адресою.

Читайте також:

8 Коментарів Теревені. У Любомлі термінал обманює клієнтів

  1. Термінал ,працює справно і не обдурює людей .Люди які ложать кошти в термінал,зазвичай не дивляться в якому стані купюри.

    • Та що ти кажеш?! Певно вчора у всіх були купюри мнуті, як і в мене. А до того всі рівні запихались тими ж людьми.Й саме тому термінал всім вибивав потім що він непрацюючий, бо то всьо купюри не такі

  2. Вчора той термінал точно не працював справно. У магазині взагалі так спокійно мене запевнили не кіпішувати бо я вже не перший сьогодні в кого так сталося.але табличок якихось про несправність ніхто не повісив.не знаю чи хтось там МНУТІ купюри пхав, але в мене термінал охоче брав всякі купюри. тіки послуги не виконував

    • Приносимо вибачення за тимчасові незручності, пов’язані з несправністю терміналу. Декілька днів назад зловмисники намагались взламати систему терміналу, через що відбулись збої в програмі, про які ми дізнались тільки нещодавно, коли клієнти почали звертатись в службу підтримки. Термінал відремонтовано. Всіх, людей, чиї платежі не були зараховані на рахунок – просимо звертатись в службу тех.підтримки за тел.(096;066;099;073)505-57-57

  3. Всім клієнтам які обслуговувались цим терміналом і не виконувались платежі, всім кошти повернули.

  4. В разі таких несправностей, звертайтесь на гарячу лінію. Від 16.11.2017р термінал працює справно. Приносимо вибачення за технічні незручності.

  5. Я також зіткнулась з цією проблемою, але коли я зателефонувала на гарячу лінію, на протязі доби мені кошти всі повернули.

  6. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, пов’язані з несправністю терміналу. Декілька днів назад зловмисники намагались взламати систему терміналу, через що відбулись збої в програмі, про які ми дізнались тільки нещодавно, коли клієнти почали звертатись в службу підтримки. Термінал відремонтовано. Всіх, людей, чиї платежі не були зараховані на рахунок – просимо звертатись в службу тех.підтримки за тел.(096;066;099;073)505-57-57.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*