Теревені: Підприємець із Любомля став фігурантом скандалу з протермінованими продуктами?

Останні кілька днів користувачі соцмережі Facebook, які так чи інакше причетні до Любомльщини, активно обговорюють допис користувачки Наталії Артем у спільноті «Любомльський край».

У ньому йдеться про нібито її інцидент з приватним підприємцем Василем Богушем з приводу придбання товару з пройденим терміном придатності.

«Довелося здійснити покупку продуктів в магазині «Центральний» ПП Богуша В.В. Однак, на жаль, виявилось, що деякий товар непридатний до вживання — як наслідок — зіпсований настрій. — йдеться у дописі. — Тож наступного дня, в пошуках правди, я вирішила повідомити про даний факт адміністрацію закладу. Мені довелося пояснити причину свого візиту подружжю Богушів, які на той момент перебували в кабінеті. Однак реакція мене шокувала: у відповідь я почула негативні висловлювання в свою адресу, зневажливе ставлення та хамське відношення. Крім того, мене намагалися переконати, що я помиляюсь і що насправді товар свіжий і буквально вчора був привезений. Я поводилась стримано та спокійно, жодних претензій не пред’являла, лише попросила усунути проблему протермінованої продукції з метою недопущення аналогічного продажу в подальшому іншим клієнтам».

27658915_1558088694298535_282992570_n

Дописувачка стверджує, що підприємець «виставив» її за двері. Через деякий час, за її словами, продавчиня магазину повернула за товар гроші, проте чомусь свої власні.

«Неодноразово мені доводилося спостерігати продаж або купувати протермінований товар, але жодного разу я не отримувала такої реакції. Деякі підприємці думають, що нажили грошей і «вхопили Бога за бороду», а про людські якості та моральні цінності і зовсім забули, — пише Наталія Артем. — Проте, так буде не завжди і не відомо що може трапитись у житті… Тож, хотілося б застерегти пересічних громадян від неякісної покупки. Перевіряйте якомога ретельніше термін зберігання продуктів, усіх без винятку товарів. Але, якщо раптом таке трапиться, — не соромтесь повернути товар. Ми маємо не лишити вибору для підприємців забезпечувати нас — споживачів якісною та свіжою продукцією».

Тим часом, у коментарі «КОРДОНу» підприємець Василь Богуш заперечив факт будь-якого нещодавнього конфлікту, пов’язаного з реалізацією протермінованого товару, додавши, що його працівники ретельно слідкують за тим, щоб така продукція не потрапляла на прилавки.

Отож, кому більше вірити у цій ситуації, вирішувати вам, шановні читачі.

Ось деякі з коментарів  громадськості краю у соцмережі.

27496280_1558080417632696_1693110234_n 27583276_1558079874299417_1953479185_n 27583895_1558080124299392_1305789383_n 27658376_1558080607632677_837350124_n 27658525_1558080964299308_788748840_n

19 Коментарів Теревені: Підприємець із Любомля став фігурантом скандалу з протермінованими продуктами?

  1. Гнати цього вельмишановного ПП Богуша ТРЕБА ІЗ ЛЮБОМЛЯ, І ВЗАГАЛІ ПОЗБАВИТИ ЛІЦЕНЗІЇ НА ТОРГІВЛЮ

  2. Про цього “пана” краще не говорити , а брати за шкіру і на селооо , на Машув ,там хай господарює,а в місті повинні господарювати розумні і врівноважені люди з високим інтелектом а не богуш-бидлак.

    • Не в Машув, а в Машів. Але він до рідної неньки мало признається. Вона саменька проживає в Машеві і часто бідкається на його поведінку. Так що і в Машеві він не дуже бажаний гість. А й Богуш сам не признається, що його коріння машівське. Так що він вже міщанин до кісток. Ось і тіштеся ним!!! І не ображайте Машів.
      А на рахунок товарів: я сама купувала сметану в Центральному, а вона перемерзла так, що перетоврилась у воду, хоча і не була протермінована. І цукерки з черв’яками були… Але я просто туди вже не ходжу. Вистачить.

  3. До речі, в так званому барі “середній” рівень культури обслуги відповідає рівню власника… І сумно, і соромно, що так усе…

  4. Мій батько теж пропрацював 5 років охороні поважав його а він його погнав як пса обізвав всяко незважаючи нінащо

  5. Не такий він і поганий цей пан Богуш.Я також в нього працювала.А в інших магазинах ще більше простроченого товару.Я наприклад завжди молочку тут купую завжди свіжа.Зайдіть в інші магазини там в очі посміхають а в руки дають прострочку.А в супермаркетах ми самі беремо і дивимся на дату виготовлення.

  6. Журналіст = кіллер!
    Пишіть правду про всіх підприємців:як отруїлись минулого року 70 людей у одному із закладів,як обслуговують,як платять податки,як будують “МАФи” біля дороги,як вирізають ліс і т.д.
    А Артем нехай напише про свою кантору _ там порядки,то порядки.
    А щурі у фейсбуці…на те вони і щурі…

  7. В мене також виникали проблеми з зіпсованим товаром в цьому ж самому магазині.навіть вибачення ніхто не попросив

  8. богуш ти дурний не звертай уваку на тих писак вони в житті крім того що купили собі компютер нічого не збудували і не зробили мохе ще мащина на польських номерах а магазин мені подобаеться я завжди тут купую продукти а кому не подобаеться хай ходить в інші “класні”магазини

  9. Ви подивіться хто є дописувачем коментарів на цьому сайті. Якісь Гоші, Джулі, Джу… Що казати про рівень їхнього інтелекту. Не розібравшись в навіть в тому, який товар не сподобався тій же Наталії Артем, пишуть що товар прострочений.. Вона опублікувала що товар не прострочений, а не якісний… Це треба розуміти, а не писати казна що… А вірогідно всього це є навмисне, можливо “замовне” паплюження магазину та його власника, тим паче його бізнесу…

  10. Шановні коментатори. Якість товару це прерогатива виробника, дотримання ним відповідних стандартів, а не того бізнесмена, який цей товар реалізовує. А на вкус і цвет – товарищей нет. Тому, якщо комусь не подобається смак продукту купленого продукту, беріть тойпродлукт, смак якого Вам подобається… Ось і все.

  11. Шановний пане Валерію Мишак, Ваше припущення щодо замовного паплюження магазину можливо і має якісь реальні підстави , але ж це не дає Вам підстав судити про інтелект дописувачів за їхніми ніками , тобто умовними псевдо в коментарях допису на цьому сайті , адже Ви реально не знаєте хто саме та людина , яка побажала лишатися невідомою і підписалась вигаданим ім’ям. Обговорюється конкретний факт , вчинок однієї людини , котра принизила честь і гідність іншої , яка не побоялась винести це на загал .

  12. Я думаю хто це так грамотно пише так це Наташка; гроза всіх бандитів іуголовних елементів;Я Василь вибачаюсь Наташка тільки тим і займаеться що сидить в інтернеті краще на полювання ідь

  13. А можливо це Іванівна(Богуш) такі коментарі пише, а псевдоніми пише різні щоб Вася не здогадався

  14. Я теж в цього горе-підприємця купив дитині морозиво в магазині Хрещатик. На слідуючий день дитина весь час блювала, батькам стрес великий. Люди ОБХОДЬТЕ СТОРОНОЮ магазини цього БАРИГИ !!!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*