Соціологи розповіли, як українці ставляться

24.09.2017 / Новини

Популярність російських ЗМІ в Україні за підсумками 2017 року знизилася порівняно з 2016-м.

Про це повідомляє «Слово і Діло», посилаючись на дані національного опитування «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів ЗМІ в Україні», проведеного InMind.

Довіра до загальнонаціональних і регіональних ЗМІ значно перевищує показник довіри до російських, проте цього року цей показник дещо знизився. Так, довіра до загальнонаціонального ТБ впала до 54% з 58%, до інтернет-ресурсів – до 48% з 52%, до друкованих ЗМІ – до 28% з 31%, до радіо – до 33% з 36%.

У розрізі популярності загальнонаціональні телеканали в 2015-2017 роках утримують стабільний показник у 90%. Популярність російських телеканалів у 2017 році впала до 5% з 7% порівняно з 2016-м.

«Велика частина опитаного населення отримує новини з українських ЗМІ. При цьому українське телебачення, хоч і залишається найбільш часто використовуваним ЗМІ для отримання новин, продовжує втрачати позиції. За рік частка тих, хто дивиться телебачення хоча б раз на тиждень, зменшилася до 73% з 80%», – наголошується в дослідженні.

У розрізі соцмереж найчастіше для ознайомлення з новинами в Україні використовується Facebook. Він є важливим перш за все для найбільш молодої цільової аудиторії. «Перевага соцмереж: можна не лише знайомитися з новинами, але й відстежувати реакцію громадськості на них (читати коментарі та роздуми, залишати власні відгуки)», – наголошується в дослідженні.

УTwitter дещо зручніший для відстеження стрічки конкретних відомих персоналій, але багато в чому дублює функції Facebook.

У рейтингу загальнонаціональних ЗМІ в розрізі телебачення перші позиції посідають телеканали «1+1», «Інтер» та СТБ; веб-портали «Українська правда», «Кореспондент», «1+1»; друковані ЗМІ «Сегодня», «Вести», «Аргументи і факти Україна»; радіо «Хіт ФМ», «Люкс ФМ», «Шансон».

У користуванні соцмережами зростання демонструє лише Facebook, користування іншими мережами знижується.

Опитування проводилося в три хвилі – в травні-червні 2015, 2016 і 2017 років. Вибірка склала 4,048 тис. інтерв’ю на хвилю, з яких по 300 інтерв’ю в 12 областях – Київській, Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Львівській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Сумській, Харківській та Херсонській.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*