Скільки заробляють працівники “Укрпошти” на Волині?

27.10.2017 / Новини

“Укрпошту” не фінансує державний бюджет, підприємство заробляємо самостійно.

Про це в інтерв’ю “Волинській правді” розповів керівник Волинської дирекції “Укрпошти” Іван Шевчук, – інформує Конкурент.

У липні цього року “Укрпошта” впровадила систему фінансової мотивації. Дієво вона запрацювала у вересні.

“Люди відчули, що це означає: хто більше працює – той більше отримує. Ті, хто прагне заробити більше, заробляють більше. Забезпечуємо працівникам “білу” зарплату, доплати, пільги, передбачені законодавством. Для прикладу: раніше за реалізацію товарів народного споживання листоношам доплачували 5% від суми реалізації, цей відсоток збільшили до 7,5%”, – зазначив він.

При реалізації страховок оператори і листоноші також мають можливість отримати додатковий дохід. Найсумлінніші працівники, завдяки продажу страховок, додатково до зарплати заробляють до 700-800 гривень на місяць.

“Наразі ця послуга є затребуваною, за нею звертаються багато людей, тому йдемо назустріч клієнтам, даючи можливість оформити обов’язкову “Автоцивілку” (чи інший поліс) просто таки у відділенні зв’язку, без відвідування страхової”, – повідомив Шевчук.

Із його слів, “Укрпошта” ввела мотивацію за виконання плану.

“Якщо відділення виконує план на 85% і більше люди отримують премію. І якщо ще у вересні цю мотивацію отримував лише начальник відділення, то зараз і його заступники, і оператори, і листоноші. Тобто якщо команда спільними зусиллями виконала план, то вся команда отримала винагороду”, пояснивкерівник.

Наразі на Волині шукають людей для впровадження інших послуг.

“Можемо визнати той факт, що до нас ідуть працювати навіть від конкурентів. Тому маємо дуже амбіційні плани. Хочемо зробити так, щоб державне підприємство “Укрпошта” було зразковим, прибираємо корупційні схеми, мотивуємо людей заробляти більше. Хочемо, щоб наші працівники відчували себе захищеними. Зауважу, що в “Укрпошті” ніхто і ніколи не вчив людей сервісу та продажам. Сьогодні ж маємо у штаті двох тренерів, прагнемо, щоб працівники вміли продавати послуги, спілкуватися з клієнтами і нарешті навчилися посміхатися. “Укрпошта” має жіноче обличчя і дуже хочеться, щоб це обличчя було усміхнене”, розповів Іван Шевчук.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*