Четвер, 22 червня 2017,13:10

Шацький перевізник все-таки підписав договір з Шацькою РДА

26.05.2016 / Новини
4098_w_647

У вівторок, 17-го травня, представники Шацької районної державної адміністрації підписали договір з місцевим перевізником Сергієм Приймуком для продовження перевезення пасажирів на території Шацького району.

Нагадаємо, що перевізник Сергій Приймук наголошував з 16-го травня не буде рейсів до віддалених сіл району, оскільки Шацька РДА не хоче продовжувати з ним договір.

У середу, 18-го травня, підприємець-перевізник запустив знову свої рейси – усі маршрути діють. Як виявилось, певною мірою Шацька РДА пішла на умови самого Сергія Приймука.

“Щодо цього питання засідала постійна комісія при Шацькій районній раді разом з представниками адімністрації. На цьому засіданні мав можливість виступити і сам перевізник, який подав певні свої умови перевезення. Тобто адміністрація пішла на компроміс, аби не створювати незручностей для жителів Шацького району”, – зазначив Сергій Сидорук, в.о. голови Шацької РДА.

Умови Приймука прості: він просто запропонував свій графік усіх маршрутів. Так, певною мірою, цей графік відрізняється від попереднього, але й конкретно відрізняється від обласного. Зауважимо, що Приймук не погодився на той графік, що запропонувала адміністрація.

“Ми підписали тимчасовий договір на перевезення знову на три місяці з перевізником Сергієм Приймуком, але водночас зазначили, що договір може бути розірваний після проведення конкурсу на постійні маршрути”, – зазначив Сергій Сидорук.

У райдержадміністрації Шацька створили комісію, яка займатиметься організацією проведенням конкурсу,  пошуком нового перевізника та укладенням постійного договору з ним. Ця робота проводиться у тісній співпраці з Волинською ОДА.

На цей час розробляють постійний сталий графік рейсів внутрірайонного маршруту. Як тільки ця інформація буде зібрана, її передають у обласну адміністрацію, а та вже, у свою чергу, оголосить конкурс, який триватиме місяць.

Сергій Сидорук пояснив, що щодо раціонального та правильного графіку маршрутів обов’язково врахуватимуть побажання сільських та селищних голів, думку пасажирів. Звісно ж, зважатимуть і на те, що деякі рейси Приймука зараз всього на 10-15 хвилин випереджають основні обласні маршрути, а тому проводитимуть роботу щодо доцільності цих рейсів.

Варто зазначити, що Шацька адміністрація отримувала чимало письмових звернень від жителів Шацького району щодо коректності та гуманності водіїв, які працюють на підприємця Приймука. Пасажири кажуть, що неодноразово у маршрутках можна почути словесну перепалку між шофером та пасажирами, які певною мірою незадоволені якістю перевезення.

“Причини невдоволення різні: не завжди вчасно приходить маршрутка, по суботах не їздить. Проте нема виходу із ситуації цієї, оскільки Приймук – монополіст, його послуги єдині на весь район, і саме він диктує умови”, – зазначив Сидорук.

Минулого року розгорівся скандал щодо пільгового перевезення пенсіонерів з села Гаївка. Так сталось, що на той час ще вартість проїзду у громадському транспорті повертало Управління соціального захисту населення. Перевізник відмовився возити безкоштовно пенсіонерів, а наголосив, що проїзд у його транспорті платний для всіх.

Як зазначив Сергій Сидорук, навіть якщо й Приймук виграє оголошений конкурс, то вже змушений буде виконувати усі пункти договору, який підпише.Там вже не ті зобов’язання, але він їх повинен дотримуватись. За невиконання умов договору, звісно ж, буде відповідальність. Яка – над цим питанням ще думають.

Адміністрація хоче передбачити розклад руху маршруток, який буде вивішений на кожній зупинці. Крім того, на меті обов’язково вказати номер телефону, щоб отримувати усі зауваження щодо маршрутів та якості перевезення.

Так, справді це буде гарним кроком для того, щоб виходити з непорозумінь та висловлювати зауваги до перевізника логічно та на певних підставах.

Одна з постійних пасажирок рейсів Прйимука розповіла, коли до одного з водіїв зробила зауваження, що вона запізнюється на роботу через нього, то почула чимало звинувачень у свій адрес. Водій словесно образив пасажирку та зазначив, що “як виходить їхати цими дорогами, так і буду – ти ж мені не ремонтуватимеш маршрутку”. А запізнювався водій через велику ямковість на дорозі, оскільки намагався оминати кожну ямку.

Варто зазначити, що якщо й є ямковість на дорозі, то повинне бути обмеження руху автомобіля. Але, щоб маршрутне таксі вкладалось у графіки, варто спочатку взяти до уваги усі відповідні фактори та працювати на пасажирів.

3 Коментарів Шацький перевізник все-таки підписав договір з Шацькою РДА

  1. А хто такий приймук? Це б..о ,яке висажує дітей посеред поля,це д..нь,яка тільки і вміє,що пускати свої розвалюхи за 10 хв. до відправлення автобуса,який їздив роками,це підприємець в ЯКОГО НЕМАЄ ЛІЦЕНЗІЇ на перевезення!!! Шановні – чому ви про це не пишете? Чи вам це невідомо? І тепер він хоче шантажувати своїми псевдорейсами адміністрацію? Чи янукович повертається?

  2. Коментар відносно вашої брехні:
    1. По-перше, повідомляю Вам, що договір на перевезення не хотіла підписувати саме Шацька РДА, а Приймук ,так як йому, напевне, найбільше потрібно, два місяці оббивав пороги та регулярно видзвонював особисто і в.о. Сидорука та безпосередньо відділ економіки Шацької РДА, який займався цим питанням. Тоді, як Шацька РДА не робила нічого, щоб уникнути ситуації, яка склалася з березня по травень з перевезеннями в районі, Приймук разом з селишним головою- паном Віннічуком- відстоювали інтереси районних перевезень в облдержадміністрації. Хоча це зовсім не справа селищного голови займатися перевезеннями в районі.
    2. Усі маршрути, які не виходять за межі району, належать виключно районній адміністрації. Якщо маршрут виходить за межі району, тоді належить облдержадміністрації,якщо за межі області, тоді- міністерству інфраструктури, і ні в якому разі не перевізнику.
    3. Щодо комісії, яка засідала при Шацькій РДА: ноголошую , що на цьому засіданні був відсутній в.о. Сидорук, що може підтвердити Сахарук О. П.,Віннічук С.М., Карпук С.В. і т д. Саме за ініціативи голови районної ради Карпука С.В.(та за особистим його проханням ранішній маршрут був здійснений для того, щоб люди мали можливість вчасно попасти на робочі місця з с. Прип’ять) була скликана ця комісія та запрошений перевізник для вирішення питання.
    4. Звертаю вашу увагу, що на засіданні Шацькою РДА не було запропонованого жодного альтернативного варіанту або іншого обговореного підготовленого графіка руху.Єдиний варіант, який був запропонований, це просто не їздити з смт. Шацьк до с.Пульмо о 7.45 та о 12.50.
    5. Перевізником не висувалось жодних, наголошую, жодних додаткових умов та змін до графіків руху. Єдиним прохання було надати законний дозвіл на здійснення пасажирських перевезень за даними маршрутами.
    6. Графік руху, який був підписаний 17.05.2016р., був підписаний ще у 2015р. Корольчуком І. А. та, як мінімум, двічі Сидоруком С.Ф., про що свідчать договори, з якими можна ознайомитись у Шацькій РДА.
    7. На комісії депутат Бубела Анатолій Адамович озвучив, що є людина, яка зможе здійснювати перевезення в межах району( особливо зі сторони Прип’яті, Кропивників і Вілиці). Та є одна проблема-у нього ще нема автобуса! Тоді перевізник Приймук запропонував добровільну відмову від перевезень в Шацькому районі та розірвання договору з метою надання можливості іншому перевізнику натішитись даним видом діяльності!!!
    8. Щодо скарг: жодної письмовії скарги Шацька РДА не змогла показати перевізнику!!!
    9. Стосовно пільгових перевезень ,на які вказує Сидорук: по приходу до влади і до завершення виборів на голову Шацької селищної ради Сидорук С.Ф. дуже старався опікуватися своїм електоратом. Перевізник Приймук мав телефонну розмову , в ході якої вияснилося, що новоспечений посадовець Сидорук хоче, щоб перевізник здійснював пільгові перевезення. Приймук пояснив, що відшкодування вартості пільгових перевезень здійснюється після заключення договору з соцзахистом, а ходити просити, щоб соцзахист заключив зі мною договір я не буду,тим паче,що з 2016р. кошти,на пільгові перевезення не були закладені у держбюджеті. Якщо це питання з соцзахистом вирішать, то перевізник згоден. При роботі голови райдержадміністрації Найди В.С. таких питань з пільговиками не виникало, оскільки голова був на свому місці!!!
    10. Якщо пасажир їздить постійно одним і тим же маршрутом, то він знає, який стан доріг та час, який займає дорога на даному напрямку , але чомусь не звертається до керівництва району задля задовільного ремонту доріг ,а замість того висловлює своє незадоволення водіям маршруток, які кожного дня вбивають автобуси,трясуться по таких дорогах, таким чином провокуючи водіїв.
    11. Відносно коментаря, який надав абонент 12, що без лихого слова не може скласти речення. Дуже легко встромити в спину ножа під псевдонімом, а відкрито сказати свою думку мало духу.
    Ліцензія на внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів автобусами серія АЕ №188166 видана Державною Інспекцією України з безпеки на наземному транспорті ФОП Приймуку Сергію Адамовичу 30.01.2013р. та діє необмежено.
    Якщо Вам не подобається ні маршрутка, ні водій, ні перевізник, Вас в автобус силоміць ніхто не запихає. Розумні люди навпаки стараються зробити все, щоб до їхнього регіону ходило якомога більше транспорту,оскільки це розвиває інфраструктуру та фінансові можливості громади! Приклад : в с.Світязь відправка автобусів в сторону районного центру кожні 5-15хв., і жоден мешканець не сказав, що не хоче, щоб котрась маршрутка не їздила. А до Вас їздить 6 разів у день і Вам забагато!!!!!
    Ситуацію, яку ви описуєте про висадку начебто в полі: пасажири 15-18 років в Шацьку здійснили посадку в автобус без ніяких проблем,нервів,образ та комфортно продовжили свою подорож. Починаючи від поворота до с. Полапи до м.Любомль на мій телефон почали надходити один за одним двінки від іх матерів з погрозами та образами( до м.Любомль 30 дзвінків). Добряче рознервувавши мене, що в подальшому створювало небезпеку і для інших пасажирів, я зупинився на зупинці біля поліклініки і наполегливо їх попросив залишити салон автобуса.

    12. Я розумію, що при такій роботі дуже важко всім догодити і для всіх бути добрим, але чомусь ніхто не каже, що коли потрібно було неодноразово завести мобілізованих, дружин та матерів мобілізованих,голів сільських рад, конференцію,попідвозити дітей до школи, чомусь звертались до поганого Приймука, бо Луцькі або Ковельські перевізники безкоштовно не завезуть, а Приймук везе. Коли потрібно було надати фінансову допомогу на ремонт водяного насоса в с. Самійличі, при відправленні в АТО, Приймук нікому, хто звертався, не відмовив. Коли потрібне паливо, щоб грейдер пройшов в сторону с. Прип’ять, добрий перевізник Козуля не дав,а поганий Приймук дав. Коли в 2013р за ініціативи та за власні кошти Приймука була організована екскурсія для дітей з малозабезпечених сімей ,про це ніхто не скаже. Приймук в рік сплачує податків майже 200 тис. до місцевого та державного бюджетів та працівники, які працюють в нього отримують достойну заробітну плату.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*