Банки ніколи не телефонують своїм клієнтам, щоб повідомити про хакерські атаки на платіжні картки, авторизувати картку, запитати пін-код задля розблокування картки, звірити клієнтську базу й оновити персональні дані.
На цьому наголошують у прес-службі прокуратури Волині.
При цьому щодня на Волині реєструють випадки шахрайств, пов’язаних із такими дзвінками. До потерпілих телефонують зловмисники і, назвавшись працівниками банківських установ, під будь-яким приводом просять назвати персональні дані та реквізити карток.
Днями, повідомивши такі відомості шахраям, лучанин втратив 17 000 гривень, ще один – 15 000 гривень, мешканець Ковеля – 8 900 гривень. Ще п’ятеро мешканців обласного центру Волині втратили менші суми – від 930 до понад 3 300 грн.
Прокуратура області вкотре нагадує: аби не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані та реквізити своїх банківських рахунків, адже працівники банківських установ не проводять жодних операцій у телефонному режимі. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном “банківський працівник” – телефонуйте у банк та з’ясуйте ситуацію.
Якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив’язані до цього номеру телефону банківські картки. Лише ваша пильність та здоровий глузд допоможе вам зберегти свої кошти від зазіхань шахраїв.
Залишити коментар