Виняткова ситуація сталася у Пекінському міжнародному аеропорту. Польським пасажирам довелося купити гідронасос для літака, щоб долетіти додому.
Пасажири рейса Пекін-Варшава, який виконувала авіакомпанія ЛОТ, змушені були чекати десять годин на виліт до Польщі, – інформує 24 канал.
Пізніше з’ясувалося, що в літаку виявили несправність – не працював гідронасос в одному з двигунів. Представники авіакомпанії звернулися до пасажирів з проханням зібрати гроші, яких не вистачало для сплати за механізм.
Як згодом пояснив авіаперевізник, в китайській обслуговуючій компанії від них вимагали оплату лише готівкою. Екіпаж всієї суми не мав. Тому пасажири зібрали понад 1 350 злотих (близько 360 доларів).
Вже у Варшаві чотирьом пасажирам, які дали власні гроші, повернули позичене. А ще віддячили подарунками – квитками на зворотній рейс з відкритою датою.
Знаю, що ви зіткнулися сьогодні з нетиповою ситуацією, за яку хотів би дуже сильно вибачитися. Можете вірити чи ні, але працівник компанії в Пекіні відмовився приймати будь-яку іншу форму розрахунку, окрім готівки. Через що і виникло все це непорозуміння,– відповів представник авіакомпанії LOT Мачей Вільк.
Залишити коментар