Міністерство у Німеччині під критикою через “сексистську” рекламу безпеки велоїзди

25.03.2019 / Новини

Німецьке міністерство звинуватили у сексизмі через рекламу про безпечну велоїзду, в якій зображена модель в бюстгалтері.

Як повідомляє The Guardian, звинувачення з’явились у зв’язку з рекламною кампанією міністерства транспорту, яка спрямована на те, щоб переконати велосипедистів носити шоломи, – пише Європравда.

У рекламі зображена модель, одягнена лише в спортивний шолом і нижню білизну, зі слоганом “Схожий на лайно. Але рятує мені життя”.

Реклама повинна бути розміщена на білбордах з вівторка, але вона вже викликала критику з боку жіночого крила Соціал-демократичної партії, яка вимагає, щоб рекламна кампанія була зупинена.

“Бентежно, по-дурному і по-сексистськи те, що міністр транспорту продає свою політику, використовуючи оголену шкіру”, – сказала в інтерв’ю газеті Bild am Sonntag глава крила Марія Нойкл.

Міністр у справах сім’ї Франциска Гіффен також розкритикувала міністра транспорту Андреаса Шойєра з консервативної партії ХСС.

У міністерстві транспорту захищають рекламу. “Успішна кампанія з безпеки дорожнього руху повинна дати поштовх людям і може викликати протилежні думки”, – заявив представник міністерства.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*