До Любомля їде чиновник з Києва, щоб перевірити готовність району до зими (фото)

15.10.2016 / Новини

Працівники Держпідприємства «Волинський облавтодор» на 100% підготували запаси піщано-сольової суміші, забезпечили ремонт снігоприбиральної техніки та провели усі необхідні заходи з підготовки до зимового періоду.

Цьогоріч боротися з негодою на волинських дорогах буде 230 одиниць техніки «Волинського облавтодору» та 54 одиниці техніки з приватних компаній, з якими облавтодор підписав договір.

Як інформує ВолиньPost, про це сьогодні, 15 жовтня розповів директор ДП «Волинський облавтодор» Олександр Зіньков та керівник Філії «Луцький райавтодор» Віталій Єрко.

Сьогодні, в рамках робочої поїздки на Волинь завітав в.о. голови правління  «Автомобільні дороги України» Артем Грименко, аби самостійно проінспектувати рівень підготовки обласних та районних філій автодору до зимового періоду.

Вчора, Артем Грименко відвідав Рівненську область, сьогодні ж побував у Філії «Луцький райавтодор», та планує поїздку до Ковеля та Любомля.

Так, керівник Філії «Луцький райавтодор» Віталій Єрко розповів, що наразі вся наявна на підприємстві техніка готова до експлуатації.

Єдина проблема – це нестача кадрів, позаяк через низькі зарплати працівники підприємства звільняються. А окрім водіїв, автодору потрібні механізатори, які зможуть миттєво ліквідувати несправності техніки.

Взимку боротися з негодою на волинських дорогах буде майже 300 одиниць техніки. ФОТО

«На сьогодні зарплата для водії спецтехніки складає 2-3 тисячі гривень. Але враховуючи те, що вони постійно працюють взимку ледь не щодня і ліквідовують наслідки негоди – це маленька зарплата», – пояснив Віталій Єрко.

Зауважимо, що «Луцький райавтодор» обслуговує близько 170 кілометрів доріг по Луцькому район, а за потреби працівники філії допомагають ліквідовувати наслідки заметів у Локачинському, Горохівському та Володимир-Волинському районах.

Взимку боротися з негодою на волинських дорогах буде майже 300 одиниць техніки. ФОТО

Окрім того, керівник філії наголосив на тому, що потрібно оновити транспортну базу підприємства, оскільки востаннє «Луцький райавтодор» отримував техніку аж у 2008 році, а середній вік існуючої техніки – 25-27 років.

Взимку боротися з негодою на волинських дорогах буде майже 300 одиниць техніки. ФОТО

У свою чергу вмконувач обов’язків голови правління ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» Артем Грименко переконує, що активно працює над тим, аби налагодити роботу всієї структури.

«Ми вже підготували та подали документи щодо збільшення заробітної плати працівникам до 5 000 тисяч. Наразі чекаємо підтримки Укравтодору та профільного міністерства. Окрім того, плануємо збільшити дорожній фонд до 20 мільярдів гривень, а кошти щомісяця скеровувати на обласні дочірні підприємства. Іншими словами, ми йдемо до фінансової стабільності, ми хочемо аби на підприємства щомісяця заходили кошти, і вони могли ними самостійно оперувати.

Наступний рік повинен бути більш благоприємним», – запевнив Артем Грименко.

Взимку боротися з негодою на волинських дорогах буде майже 300 одиниць техніки. ФОТОВзимку боротися з негодою на волинських дорогах буде майже 300 одиниць техніки. ФОТО

Взимку боротися з негодою на волинських дорогах буде майже 300 одиниць техніки. ФОТО

Взимку боротися з негодою на волинських дорогах буде майже 300 одиниць техніки. ФОТО
Взимку боротися з негодою на волинських дорогах буде майже 300 одиниць техніки. ФОТО

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*