Facebook введе суворі правила для політичної реклами в Україні

16.01.2019 / Новини

Соціальна мережа Facebook посилить правила політичної реклами в Україні через вибори президента в березні 2019 року.

Про це 16 січня повідомляє агентство Reuters.

Посилення також торкнеться країн ЄС, Індії та Нігерії.

У компанії вважають, що Facebook з 2016 року став для політиків і їхніх супротивників засобом поширення фальшивих новин та іншої пропаганди.

За словами директора компанії з глобальної політики Кеті Харбат, починаючи з середи в Нігерії, тільки рекламодавці, які працюють у країні, зможуть розміщувати передвиборчу рекламу, пов’язану з виборами президента 16 лютого.

Харбат також заявила, що така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента відбудуться 31 березня. Директор з управління продуктами компанії Роб Лезерн заявив, що в Індії, яка проголосує за парламент цієї весни, Facebook розмістить передвиборчу рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку, починаючи з лютого.

У Facebook вважають, що зберігання реклами в бібліотеці протягом семи років є ключовим елементом боротьби з конфліктами.

За словами Лазерна, Євросоюз отримає версію правил напередодні парламентських виборів у травні.

У компанії сподіваються, що до кінця червня у них буде набір інструментів, які можна застосувати до рекламодавців у всьому світі.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*