Десять правил успішного поста у Facebook

23.09.2017 / Новини, Статті

Бізнес-тренер поділилася секретами успішного поста у відомій соцмережі.

Вікторія Єсауленко на шпальтах видання Новое время розповіла про те, як зробити так, щоб будь-який ваш пост досяг своєї мети.

“Дуже часто бачу в Фейсбуці пости, в яких люди просять про допомогу або намагаються привернути увагу суспільства до якогось серйозного соціального питання, і настільки цей пост оформлений неправильно з точки зору професійного PR, що вирішила написати, як зробити так, щоб будь-яке повідомлення, яким ви хочете викликати потрібну вам реакцію, досягло своєї мети”, – пише вона.

1. Новина повинна бути цікавою і дуже актуальною.

2. Новина повинна бути кимось або чимось підтверджена. Краще цитатами конкретних людей, з іменами, посадами, соціальними статусами.

3. Хороша новина – це або сама дія, або анонс дій. Щось десь відбувається або відбуватиметься, або сталося. Все інше – просто рекламний текст. Світ стає все динамічнішим, і мчить з дедалі більшим прискоренням. Додайте світу швидкості!

4. Якщо новина містить слова-підсилювачі “най-“, “вперше” (не зловживайте і не додавайте ні в якому разі “видатний”, “неповторний”, “унікальний” тощо), то шанси на увагу до неї збільшуються в рази. Хочете викликати максимальний інтерес – знайдіть у своїй темі щось важливе саме там, де хочете викликати цей інтерес. Потрібно обгрунтування, чому це важливо саме для вашого міста і країни.

Приклад як не треба: “А у нас сьогодні круглий стіл в офісі! Кортить поспілкуватися з партнерами після літа. Всі, хто зацікавлений у партнерстві, чекаємо!”, І фотографії людей зі спини на додачу. (Скопіювала з поста CEO міжнародної компанії, прибрала тільки назву вулиці (без будинку), де знаходиться офіс).

Будь-яке повідомлення про інфоприводи має відповідати правилу 5 W: What-Що? Who-Хто? Where-Де? When-Коли? Why-Навіщо?

Як ми робимо інфопривід:

5. When (максимально наближене до сьогодні). Where (в точці зосередження тих, кому ви адресуєте пост). What (барвистий опис ситуації – в голові читача повинна виникати картинка). Who– хто був задіяний в ситуації, яким чином, як ситуація на них відбилася?

6. Окремо зупинимося на Why, оскільки це ключове питання. Якщо відповіді на Why? немає, то все, що ви написали, ні про що. Чому це важливо для спільноти вашої локації, міста, регіону, країни? Чому це було б/буде корисно людям, до яких ви хочете достукатися? Що це їм дасть?

7. Коментар лідера думок. Чим вагомішим лідер думок висловиться, підтверджуючи коментарем ситуацію, тим більшим буде медіа-покриття, репости, відгук, результат. Якщо вам вдасться якимось чином вставити в цитату жарт, це буде ідеальний варіант – навіть якщо гумор буде на межі чорного. Природно, з максимальною часткою адекватності, а не як один відомий, нам, судячи з усього, не товариш: “Міністр соціальної політики Андрій Рева в ефірі телеканалу 112 Україназаявив, що українці витрачають на їжу 50% доходів, тому що багато їдять”. Ага.

8. Новина повинна бути короткою як твіт, не більше 1500 знаків з пробілами, тільки факти. Але повторюся: без псевдопідсилювачів на кшталт «кращий», «оригінальний», «провідний». Головне пам’ятати, що один інформаційний посил повинен містити одну ідею: не слід просити френдів зібрати одяг сиротам-переселенцям і припинити корупцію в країні в одному повідомленні.

9. Контакти для зв’язку: ім’я, прізвище, повна посада, електронна адреса, мобільний телефон реальної людини, що несе відповідальність за опубліковану інформацію.

10. Інформація для редакторів (це, скоріше, для прес-релізів, ніж для поста, але все ж). Чистий фактаж про бізнес: рік заснування, кількість співробітників, основні продукти і послуги.

Текст повинен бути написаний максимально грамотно і коректно, хіба що ви свідомо робите забавну помилку, провокуючи цим журналістів, читачів і передплатників на репост.

Як же зробити так, щоб ваш інфопривід зажив? У маркетингу є такий інструмент як CTOCall To Action (заклик до дії). Не соромтеся просити читачів зробити те, що вам потрібно, – тільки так ви отримаєте необхідну реакцію.

І на закінчення лайфхак від маркетолога, формула успіху інформаційного повідомлення: подія – фактаж – провокація.

Наприклад, я хочу роздати кошенят:

Подія: Пора дати дитині ідеального друга (сумісність 95%)

Фактаж: Кожна дитина має унікальне поєднання характеру і темпераменту, а кошенята мають успіх практично у 100% дітей, незалежно від статі, національності і віросповідання.

Вся справа в тому, що більшість батьків купують дітям іграшки, приміряючи їх «під себе» або керуючись загальноприйнятими стереотипами: хлопчикові – машинка, дівчинці – лялька, при цьому абсолютно не враховуючи, чого хоче сама дитина.

Наша кішка Маруша, прямо у нас в квартирі на Березняках у Києві, народила сімох кошенят. Їм вже два місяці, і вони готові розважити ваше дитятко не тільки ловом мотузочки зі стрічкою. Кошенята “стабілізують пульс дитини, її температуру ій інші біологічні параметри, гарантуючи батькам додатковий ступінь оздоровлення їх малюка” (журнал “Коти – наше все”, квітень 2017).

Якби Бейонсе була моєю подругою, вона могла б бути впевненою: “Кредо Вікторії – не тільки приносити дітям радість, а й сприяти їх розвитку найефективнішим чином. Мої діти пізнають світ через ігри з кошеням Плюхом, якого я взяла у Вікторії, і немає нічого кращого за гру дитини з кошеням”.

Провокація: Ви давно не гралися з дитиною? Пограйте сятепер і з дитиною, і з кошеням! Наша мета – робити ваші ігри максимально результативними, щоб вони не заміняли увагу батьків, а доповнювали її, дозволяючи дитині розвиватися і роблячи її щасливою. Всі аксесуари в наявності.

Читайте також:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*