Чи функціонуватимуть малокомплектні школи у Заозерному та Гупалах (ФОТО)

22.08.2018 / Новини

У вівтоок, 21-го серпня, голова районної державної адміністрації Олександр Устименко разом із начальником відділу освіти райдержадміністрації Анастасією Савош вивчали питання щодо оптимізації малокомплектних шкіл в селах Заозерне та Гупали.

Адже у цих навчальних закладах недостатня кількість дітей згідно чинного законодавства України.

Основне питання, яке розглядалося, – це об’єднання двох сусідніх шкіл Гупалівської і Заозернянської в один навчальний заклад на базі Гупалівської ЗОШ І-ІІ ступенів, – інформує сайт РДА.

Головні аргументи районної влади: мала кількість учнів в обох сільських школах робить нерентабельним утримання двох навчальних закладів у сусідніх селах. Чому саме на базі Гупалівської школи? Бо тут світле і просторе приміщення, теплі туалети, майстерня, бібліотека, музей, харчоблок. Саме ці аргументи наводив присутнім представникам обох громад голова райдержадміністрації. З підвозом учнів проблем немає. Питання працевлаштування вчителів теж вирішиться позитивно. Без роботи ніхто не залишиться.

Очільник району поспілкувався з вчителями та батьками та зробив відповідні висновки.

Мета оптимізації не в тому, щоб перекрити дітям доступ до отримання знань, а насамперед у тому, щоб дати школярам порівняно належні умови для навчання – тобто школу, в якій є теплий клас, нормальна їдальня, спортивна зала і головне – вищий рівень освіти. Адже не можна надати якісної освіти у школі, де навчаються кілька дітей і процес навчання відбувається за індивідуальною формою (вчителі приходять до учня), – зазначив голова райдержадміністрації Олександр Валентинович під час зустрічі.

У школах з малою наповнюваністю учнів у більшості класів, де 5 і менше учнів організовано індивідуальне навчання, відсутня повноцінна позакласна, спортивно-масова, виховна робота, що не сприяє соціалізації учнівської молоді. У таких навчальних закладах відсутні належні умови для організації системної методичної роботи.

До того ж, у малокомплектних школах відсутній повноцінний дитячий колектив, умови для здійснення ефективної виховної, гурткової роботи, діяльності наукових товариств, клубів, об’єднань за інтересами, розвитку творчих нахилів та здібностей школярів тощо.

У зв’язку з цим і виникає необхідність оптимізації шкільних закладів, направленої на створення умов для всебічного розвитку дитини як особистості, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей через систему багатопрофільної дошкільної, загальної, середньої та позашкільної освіти.

Оптимізація навчальних закладів зумовить економію бюджетних коштів. У результаті з’явиться можливість спрямовувати їх на оновлення комп’ютерної техніки в закладах освіти, поліпшувати матеріально-технічну базу, проводити капітальні ремонти приміщень у школах та покращувати якість освітніх послуг.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*