Будівництво дороги в Шацьку: плюси та мінуси нового проєкту

14.05.2020 / Новини

У Шацьку триває будівництво першої черги дороги сполученням Шацьк-Залісся-Грабове-Старовойтове.

Загальна вартість робіт, які на сьогодні здійснюються з центру Шацька (вулиця Степана Шковороди) в напрямку Світязя, становить 11,34 мільйона гривень.

Перший етап будівельних робіт на ділянці 600 м підходить до завершення. Перед очима шачан і гостей району вже постали сучасні тротуари і велодоріжки, місця для оформлення зелених зон, паркувальні території, ліхтарі тощо. На часі – асфальтування проїжджої частини. Направду нова сучасна дорога додасть шарму курортному містечку, – пише Район Шацьк.

Втім, якщо пішоходи і велосипедисти задоволені комфортом, який для них облаштовується, то водії обурюються, зокрема і в соцмережах: мовляв, дорога надто вузька, а на узбіччі неможливо припаркувати транспорт.

В Шацькій селищній раді повідомили, що це дорожнє полотно – обласного підпорядкування, відповідно проєкт, замовником якого є Волинська ОДА, не подавали на затвердження сесії селищної ради. Перед початком робіт за кошти селищної ради було здійснене каналізування вулиці. На сьогодні будівельні роботи виконує фірма «Вельт Капітал», фінансує – обласний бюджет.

 

Ситуацію коментує Іван Мирка, ексдиректор Департаменту інфраструктури і туризму Волинської ОДА:

«Проєкт цієї дороги розробляли фахівці на замовлення Департаменту чи, точніше кажучи, ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області». Вони все зробили правильно, документація пройшла необхідні експертизи, її склад і зміст повністю відповідає державним будівельним нормам. 7 метрів – це цілком достатня ширина проїжджої частини в населеному пункті.

Адже на цій дорозі у рівній мірі присутні пішоходи, велосипедисти та автомобілісти. Зауважу, що дотепер критичним було те, що пішоходи і люди з велосипедами мали вкрай малу ширину для пересування. Тепер кожен матиме свою смугу руху і буде захищений новою інфраструктурою набагато краще, ніж було раніше, до початку будівництва».

Детальну інформацію з реалізації проєкту надав виданню Район.Шацьк Богдан Москаль, заступник генерального директора ТОВ «Вельт-Капітал»:

«Компанія «Вельт Капітал» виконує роботи з капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення О031600 Шацьк – Залісся – Грабове – Старовойтове на замовлення Департаменту інфраструктури Волинської ОДА. Проєктом передбачено облаштування велодоріжок, замощення тротуарів, прокладання каналізаційних та ливневих мереж , встановлення сучасного освітлення, заміна дорожнього одягу, прокладання нового асфальтобетонного покриття. Також встановимо огородження та оформимо зелені зони з декоративним насадженням.

Роботи розпочаті в листопаді 2019 року. За цей час ми проклали каналізаційну мережу та ливневу каналізацію. Встановили сепаратор нафтопродуктів , проклали мережі та встановили опори сучасного LED освітлення. Замостили тротуари та велодоріжки. Сьогодні монтується огорожа проїзної частини , триває підготовка до прокладання асфальтобетонного покриття.

Протягом найближчого часу планується включити освітлення вулиці та влаштувати нове асфальтобетонне покриття , нанести дорожню розмітку та виконати благоустрій з зеленими насадженнями. Загалом закінчити всі роботи плануємо до кінця травня 2020 року.

Нова дорога спроєктована відповідно до сучасних вимог безпеки руху, має ширину дорожнього полотна від 7 до 10,5 метрів, огородження пішохідних зон та обмежувачі для автомобільного транспорту, виділені паркувальні зони, сучасну дорожню розмітку та велодоріжку. Всі ці заходи мають сприяти безпечному руху транспорту, пішоходів та велосипедистів. Наявність зелених зон та декоративних насаджень гарантує, що вулиця стане окрасою курортного міста, гарне оформлення залучить нових покупців у місцеві крамниці.

Наступним етапом передбачено продовження будівництва проїзної частини, велодоріжки та тротуарів по вулиці Степана Шковороди в напрямку села Світязь».

На сьогодні дорога і тротуари ще завалені піском, щебенем, цеглою та відходами будівництва, що створює дискомфорт для всіх учасників дорожнього руху. Втім, як тільки об’єкт завершать, і водії отримають, замість «пральної дошки», гладеньке асфальтоване покриття, почнуть паркувати транспорт у визначених місцях, пішоходам не блокуватимуть рух автохами на тротуарах, а велосипедисти не створюватимуть на проїжджій частині аварійних ситуацій, дорога може перетвориться з найгіршої в Шацьку – у найкращу, максимально безпечну і комфортну.

 

Мирослава ЦЮП’ЯХ

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*